Veilig naar internet backuppen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Geachte,

Ik zoek een backup programma waar ik veilig en vertrouwlijk wat programmas kan neerzetten.

Wie kan mijn wat tips geven. ;)

Bij clickx is nu een cd gevoegd voor 6 maand backup van bullguard versie 8 van een waarde van 20€, lijkt wel wat, of is er nog beters. ;)

Ik heb net cobald geprobeerd, maar veel praat doet het programma niet. ;!
 
Vista heeft een ingebakken tool,deze kan u vinden onder: bureau accessoires/systeemwerkset/status & configuratie van back-up. Spijtig comprimeert vista niet veel ( vrij groot bestand). Een ander (beter) is het betalende True Image ( +/- 39€) . Persoonlijk vind ik dit één van de beste & evoudigste back-uppers.
 
Vista heeft een ingebakken tool,deze kan u vinden onder: bureau accessoires/systeemwerkset/status & configuratie van back-up. Spijtig comprimeert vista niet veel ( vrij groot bestand). Een ander (beter) is het betalende True Image ( +/- 39€) . Persoonlijk vind ik dit één van de beste & evoudigste back-uppers.

Zijn er geen andere backup programmas, eventueel gratis of zo. Ik wil er niet te veel geld in proppen, omdat het maar enkel voor mijn muziek, fotos en documenten is bedoeld. Als ik mijn backups op cd-rom of op geheugen kaarten kan neerzetten lijkt dit mijn ruim voldoende. ;)
 
Zijn er geen andere backup programmas, eventueel gratis of zo. Ik wil er niet te veel geld in proppen, omdat het maar enkel voor mijn muziek, fotos en documenten is bedoeld. Als ik mijn backups op cd-rom of op geheugen kaarten kan neerzetten lijkt dit mijn ruim voldoende. ;)
__________________

als je eens door PCTuts zou bladeren, kwam je vast & zeker het volgende tegen:

Hier is al een link gemaakt, eenvoudiger kan het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan