Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn laptop met Vista heeft zijn beste dagen gehad dus heb ik een nieuwe pc gekocht maar die is tot mijn spijt met Windows 8.1;! dus heb ik de onvermijdelijke problemen.

1. Er zijn drie gebruikers op de pc. Kan ik bij het starten van W8 een startscherm krijgen waar ik kan kiezen tussen de gebruikers? Nu krijg ik een account op het startscherm en moet ik klikken op een pijl om te kunnen kiezen tussen de andere accounts.

2. Mailen gebeurt op beide toestellen met Windows Live Mail. Mijn eerste probleem is het wachtwoord dat bij de mailaccounts hoort ken ik niet meer. Hoe kan ik die achterhalen?

3. Verdere vragen zal ik stellen als bovenstaande opgelost zijn.

Bedankt op voorhand.
Joke
 
je dient je eerst aan te melden met je administator account ... via de instellingen >pc-instellingen > accounts > andere accounts
kun je meerdere accounts aanmaken ....**denk er aan dat dit voor elk accounts een dik uurtje is dat de pc nodig heeft om deze aan te maken ...
lees hier meer over
of je gebruikt eerder het gast account

Vergeten wachtwoord van e-mail achterhalen
Download MailPass

Dit programma haalt wachtwoorden terug - en de andere gegevens - van e-mail accounts in o.a Outlook Express, Outlook, Thunderbird, Windows Mail, Outlook.com en IncrediMail. In sommige gevallen werkt het ook voor Gmail en Yahoo Mail accounts.
Platform: Windows (alle versies).
Nederlands: Ja (apart taalpakket).
Gratis: Ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan