van PDF naar word omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen, ik wil een pdf naar word omzetten en heb al in de archieven gesnuffeld maar vind geen werkbare link of gratis software om dit te doen. Kan iemand mij helpen pls?

:)
 
Gratis????? Wat eventueel kan is de pdf afdrukken of copy nemen in ingeven in ABB finereader. Deze zet gescande tekst om in tekst voor tekstverwerker.
 
Inscannen is toch een serieuze workaround. Converteren kan enkel met de Adobe Acrobat (Pro). Ofwel de tekst selecteren in Adobe Reader (indien toegelaten) en copy/paste.
 
Als je Office 2016 hebt, kun je met Word een pdf converteren. Het is niet erg snel, als het een groot document is zou ik een bakkie koffie gaan zetten.
Het resultaat mag er zelfs zijn, al zie je als je goed oplet hier en daar wel eens een klein opmaak verschil. Maar dat heb je volgens mij met elke convertering van PDF naar Word.
Of dit ook met lagere versies van Office kan weet ik niet. Nooit geprobeerd en nooit nodig gehad.

Nadeel is wel dat de tekst niet te bewerken is, er worden afbeeldingen van het pdf bestand gemaakt en in de Word pagina's geplaatst. Vraag is dan natuurlijk of dit dan bruikbaar voor u is en is wat u wilt.





word-pdf.jpg
 
Ja ik ga geen software kopen voor een éénmalig gebruik. Het is de bedoeling dat ik in bepaalde tekeningen van die PDF, een tekst invoeg met verschillende fonts. In Acrobat reader is dat niet zo eenvoudig. Ik zoek wel een andere weg dan. Toch iedereen bedankt voor de moeite.(zw) ja genoeg links die niet meer werken (lachen)
 
Wacht effe, ik vind net nog een Portable versie van een converter op 1 van mijn servers.
Hij staat in een map met door mij goedgekeurde programma´s en dat betekend dat hij moet werken.

Het is alleen bijna 80MB groot en dat kan ik hier niet plaatsen op Pctuts.

Als je het wilt hebben, ga ik een manier verzinnen om het bij u te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan