Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
weet er iemand een programma om van avi naar dvd te converteren gratis of een trial zonder reclame. zoals WinAVI Video Converter maar die geeft reclame erij
Voor mij is Vso ConvertXtoDVD the best ,heb er al jaren plezier van ,tis free,regelmatig updates,SNEL,easy to use en perfect voor ondertiteling
heet je film vso.avi noem je ondertiteling ook zo vso.srt of vso.sub
in de zelfde map als je film en hij zal m zien , je kan m er ook zelf inladen , rechtse muisklik op subtitle stream
Voor mij is Vso ConvertXtoDVD the best ,heb er al jaren plezier van ,tis free,regelmatig updates,SNEL,easy to use en perfect voor ondertiteling
heet je film vso.avi noem je ondertiteling ook zo vso.srt of vso.sub
in de zelfde map als je film en hij zal m zien , je kan m er ook zelf inladen , rechtse muisklik op subtitle stream
Ik heb deze week ook avi bestanden gedownload en nero smart heeft die geconverteerd en dan op dvd gebrand, het vraagt wel een uur of twee drie maar het waren dan ook twee films die op 1 dvd gezet werden. Ook nog plaats besparend hé
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.