Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,
Als ik utorrent gebruik loopt na enige tijd -maar wel altijd- mijn computer vast (freezed). OS is windows 7 32 bit.
Wie weet de oplossing?
Alvast bedankt!
 
uTorrent is peer2peer gebonden d.w.z.hetgene u ophaald word dan weer geupload naar anderen toe ...dit kan het bevriezen verklaren .

tevens ook de opmerking :
dat je een 32bit systeem gebruikt en waarschijnlijk heeft je moederbord ook een onboard video & geluids kaart ( indien zo nemen deze 2 ook wat van de beschikbaar gestelde ram geheugen hun deel)

terug naar uTorrent u mag deze gerust gebruiken;
maar dient dan tijdens de installatie daarvan het peer2peer verbinden te blokeren of uit te zetten want in principe bent u in overtreding omdat men niets mag uploaden !
 
P2P (Peer to Peer) wilt zeggen dat dit geen "ster" netwerk is. Dus geen centraal beheer zoals bv een Usenet waarnaar alle clients connecteren. Maar bij P2P worden alle clients aan elkaar verbonden. Download en/of upload spelen bij dit type "netwerk" geen rol. Het is enkel de applicatie die zulke dingen kan (proberen) afdwingen van de gebruiker.
Uploaden en downloaden is zeker toegelaten! Zolang de inhoud niet in overtreding is met de wetgeving hierrond, om het mooi uit te drukken. Dus geen films, muziek en andere autheursrechtelijk beschermde dingen.

Betreffende het freezen van Torrents, ik heb dit ook voor. Volgens mij is dit te wijten aan de agressieve manier waarop de P2P applicatie verbindingen legt. Ik gebruik dat om diezelfde reden dan ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan