uTorrent verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil uTorrent verwijderen maar ik krijg de melding dat ik niet gemachtigd ben om uTorrent te verwijderen . Neem contact op met de systeembeheerder .
Wat te doen ?
 
download Unlocker1.9.2 en gebruik deze dan ...
nadat je de unlocker geinstalleerd heb ..
klik je met rechts op de snelkoppeling van uTorrent en kies je de unlocker om deze te verwijderen ...
het kan tevens zijn dat de unlocker een melding geeft dat er geen blokkerend proces gevonden werd dan nog kun je deze gebruiken .

Ashampoo_Snap_2015.02.13_11h48m52s_001_.png
 
Ik heb geen snelkoppeling van uTorrent . Deze laatste staat bij programma's en onderdelen in het Configuratiescherm .
Ik heb Unlocker gedownload en als ik deze open kom ik in een scherm : Zoeken naar bestanden of mappen .
 
je zegt dus dat eerder alles al verwijderd werd van uTorrent wel in dat geval krijg je een foutief gegeven via programma" en onderdelen !
en deze zou je normaal gezien een melding moeten geven dat er niets te vinden is van dit programma bijgevolg zou Windows je dan ook vragen om deze vermelding uit deze lijst te halen ..! *jij krijgt volgens mij deze vraag niet te zien !

**er staat dan ook niets open van uTorrent ...heb jij dit al eens nagezien via Taakbeheer !
 
uTorrent ga je niet vinden bij C: program files (x86)
Maar als je de bestandslocatie opent kom je hier uit.
Ik heb natuurlijk mijn torrents er uit verwijderd.

bedankt voor deze rechtzetting ...
daar ik nooit uTorrent heb gebruikt dacht ik dat deze vermeld zou staan in de program files ...
dit was dus een verkeerde gedachte ..
 
In taakbeheer is ook niets meer te vinden .
Als ik op de knop start klik en ik geef in het vak Programma's en bestanden zoeken : uTorrent in, is er ook niets meer van te vinden .
Dan blijft het toch eigenaardig dat in Programma's en onderdelen van het Configuratiescherm uTorrent nog altijd staat en dat het zich daar niet laat verwijderen .
 
wellicht een optie om te overwegen ... !
je kan uTorrent eens opnieuw installeren en daarna via de gewone weg weer verwijderen , dus via programma's en onderdelen .

*heb jij de uTorrent eerder ook langs deze weg verwijderd dan gebruik je beter Unlocker .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan