Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat laatste zinnetje wivy onder de afbeelding is wel een hele belangrijke voor een leek die met DISKPART aan de slag gaat.
Lees je niet verder dan je neus lang is en men geeft gewoon de opdrachten zoals aangegeven in de afbeelding dan kan het gebeuren dat disk 3 een disk is die dus niet verwijderd mag worden en alle data dat daarop staat verloren gaat.
Even een waarschuwing dus !!!
Mijn advies zou dan eerder zijn om opnieuw te partioneren en daarna formateren in Schijfbeheer dan met keiharde dos opdrachten, wat voor de gevorderde natuurlijk geen probleem hoeft te zijn.
@strikerfox je geeft verkeerde info ..er word op de site van Datarecoveryrobot enkel gesproken over het converteren van ntfs naar fat32 of van fat32 naar nfts
*nergens word er iets vermeld over het converteren van een RAW schijf indeling ..
*tevens heeft deze "gratis" versie een beperking en kan je maar 8gb converteren van de gehele schijf !
ik ga niet met opzet een 64 gb usb stick bewerken om na te gaan of deze via een Raw indeling kan omgezet worden naar een NFTS met behoud van alles terwijl er duidelijk vermeld werd dat de gratis versie maar een 8gb kan converteren ...
het zal zijn werk wel doen op een usb stick van maximaal 8 gb maar indien de usb sticks groter zijn heb je er niets aan ...aan deze gratis versie.. daar ging het me om.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.