Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal ik zit met een vraag,
Ik wil mijn Usb stick formateren om daarna met Granite Portable Usb-stick beveiliging software te beveiligen of met Rohos Mini Drive Usb-stick beveiliging software te beveiligen.
Nu heb ik nog nooit een Usb stick geformatteerd maar ook nog nooit een beveiliging op mijn Usb stick gezet.
Is er iemand die mij kan helpen hoe ik dat formateren moet doen en hoe ik daarna een beveiliging op mijn Usb stick kan zetten?
Voor de volledigheid plaats ik een de volgende bijlage:
Schirmfoto_2015-07-29_011153.jpg
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Vriendelijke groetjes van
Crimpak
 
gewoon via de verkenner rechts klik op de stick en formateren selecteren ...geef de bevestiging om door te gaan .
de software die jij hier wilt gebruiken ken ik dus niet maar heb jij dan bit-locker stations vergrendeling niet op je pc staan ...met deze kun je ook eender welke opslag media vergrendelen .
 
Hoi Qtex, bedankt voor je uitleg.
bit-locker kende ik niet en heb ik ook niet op de laptop staan. Ik neem aan dat die software te downloaden is?
 
Ok Qtex dan zal ik gebruik moeten maken van de software die ik eerder noemde. De Usb stick is inmiddels geformatteerd. Was inderdaad makkelijk. Nu even kijken om
Granite Portable Usb-stick beveiliging software er op te gaan zetten. Als ik dit heb afgerond hoor je mijn ervaringen nog even.
groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan