Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
De usb stick is plots beveiligd tegen schrijven.Niets kan ik er nog mee doen , kan geen muziek meer beluisteren ,geen foto's bekijken,formatteren lukt niet, krijg steeds de melding:beveiligd tegen schrijven.Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt. Emtec 64 GB.
 
rechtsklik in de verkenner op deze stick..
kies eigenschappen..kies beveiliging...
klik op de gebruiker en klik daarna op bewerken zet het vinkje aan bij volledig beheer ..
bevestigen met toepassen en ok
 
je ziet de tap beveiliging er niet vermeld staan omdat de stick waarschijnlijk niet geformateerd werd naar NTFS deze is bij u waarschijnlijk Fat32
**welke extentie zie je vermeld bij eigenschappen ?
*waarschijnlijk was de stick bezig met een bewerking en werd deze verwijderd , dit is dan ook de reden dat de stick nu niet te benaderen valt ...
en denkelijk word deze stick nu aangezien als een media met een .Raw extentie ....""hopelijk staan er geen belangrijke bestanden op ""
 
start dit tool op met een rechts klik en kies uitvoeren als administrator ...
mogelijks dat je eerst een foutmelding krijgt te zien ...indat geval sluit je het tool af en herstart je deze weer als administrator ...
zelf heb ik al eens gehad dat ik dit tool 10x diende te herstarten voor alleer het een Raw partitie formateerde naar een NTFS waar door de stick terug te gebruiken was ....
 
fijn dat het je gelukt is ...
denk er in het vervolg aan om de stick pas te verwijderen (los te koppelen ) als deze gedaan heeft met de bewerking die gaande is ...
je kan tevens ook de optie nemen de hardware veilig te verwijderen en de media uit te werpen ...( deze zou ook in je taakbalk rechts onder vermeld moeten staan !)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan