upgrade Windows 10 nog steeds mogelijk...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik wilde hier effe meedelen dat ook al werd de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 10 stop gezet op 31/12/2017 dan nog is dit nog steeds mogelijk ...
ik heb hier vandaag 2x eerst een Windows 7 pro dienen te instaleren omdat de binnen gebrachte pc's geen Schijven (hdd of ssd ) bezat en er enkel dus een sticker aanwezig was ...
daar de eigenaar's de Windows 10 wouden hebben diende ik dus eerst de Win7 pro er op te zetten ...
het was niet mogelijk rechtstreeks een Windows 10 pro te installeren hoe hard ik het ook probeerde ...
nu heb ik op 1 pc de Windows 10 er op gezet via een iso file geopent in de verkenner en van daar uit de setup.exe aan te klikken ..
de ander pc (laptop) heb ik van de Windows 10 voorzien via de Windows 10 upgrade assistent (deze is niet meer vast te krijgen op het internet ) deze upgradeassistent zag ik in mijn database vermeld staan en dacht bij mezelf laten we deze eens proberen ...
en ja hoor deze doet het nog gewoon ..beiden Windows (en) zijn up2date...en digitaal geactiveerd .

Laatst bewerkt:
iets recht zetten in verband met de tekst in deze openings post !
ik zei daar dat het niet mogelijk was om rechtstreeks een Windows 10 te instaleren .... wel dit was dus omdat de eigenaars van de pc's geen licentie hadden of wilde aankopen van de Windows 10 ook al zei ik dat men zulke licenties spot goedkoop konden aankopen als je de juiste weg kent ..en ik had het dus niet op een gekraakte versie.

**immers werd ik hier eerder zelf op gewezen .... een licentie hoeft immers niet duur te zijn ! Klik hier maar eens ..

maar hier hadden dus eigenaars van de binnen gebrachte pc's dan weer het vermoeden dat deze licentie zou ingetrokken worden ..en wilden ze het eerder via de gewone weg proberen >en het lukte dan ook nog om deze W7 te upgraden naar de W10

Hallo Qtex,

Je vermeldt: **immers werd ik hier eerder zelf op gewezen .... een licentie hoeft immers niet duur te zijn ! Klik hier maar eens ..

Dit is een duitse website. Kan je er een windows10 licentie aanschaffen voor WIN10 HOME nederlands of speelt de taal geen rol?

Bobke

wil jij de home in het Nederlands dan dien je dat te vermelden of te vragen aan hen immers heb je de mogelijkheid daartoe op de site "Fragen zum produkt "
* bestel je de pro dan kun je deze ook in het Nederlands gebruiken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan