Update's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zover ik weet is dat in Windows 10 niet meer mogelijk. De updates worden automatisch gedownload en geïnstalleerd.
Wat je wel kan instellen is het tijdstip wanneer je de pc opnieuw wilt opstarten na zo'n update zodat je niet verrast wordt als je lekker aan het werken bent met zo'n reboot.
 
het downloaden van een update kan je niet tegenhouden, maar het installeren kan je wel wat vertragen. Weet niet hoelang je dat kan tegenhouden. Heb daar ook geen reden voor om dit te willen vertragen. Het heropstarten doet hij ook niet wanneer dit niet aangewezen is.
 
@kieken10 je draait de pro versie zie ik zo dus kan je de onderdelen update voor maximaal 1jaar uitstellen en de beveiligings updates maar voor 35dagen ...dit via de geavanceerde opties in het blad updatestatus
*dit is enkel voor de pro en hoger beschikbaar de home versie heeft deze optie dus niet .
 
Qtex;n202107 zei:
@kieken10 je draait de pro versie zie ik zo dus kan je de onderdelen update voor maximaal 1jaar uitstellen en de beveiligings updates maar voor 35dagen ...dit via de geavanceerde opties in het blad updatestatus
*dit is enkel voor de pro en hoger beschikbaar de home versie heeft deze optie dus niet .

Hoe zie je dit dat de Pro versie gebruikt wordt ? Hier ging ik even niet vanuit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan