Status
Niet open voor verdere reacties.
van half oktober krijg ik bij het updaten dat deze zijn mislukt
heb al met enkel antivirus scanners mijn computer gescannd maar deze vinden niets

rudy
 
voor de foutcode 80071a91 word je door verwezen om de Microsoft Fix it 50709 te gebruiken .. Klik hier je dient nadat deze fix gedraait heeft je systeem te herstarten ..

blijkt dat deze het niet automatisch kan verhelpen dan kun je ook de handmatige methode uitvoeren ...

start daarvoor een opdrachtprompt op als Administrator ....en geef de volgende opdrachten in ...
let op : je dient na elke opdracht ook op " enter " te klikken .

1ste opdracht = " cd /d %SystemRoot%\System32\SMI\Store\Machine "(zonder de haakjes ) en klik op enter.
2de opdracht = " attrib -s -h * " en klik op enter .
3de opdracht = " DEL *.blf " ook nu klik je op enter .
4de opdracht = " DEL *.regtrans-ms " enter.
na dat de 4de opdracht gedaan is sluit je alles af en herstart je je systeem .


betreffende de foutcode 80070643 heeft dan weer betrekking tot de Windows NET.Framework en geeft men het advies om de probleemoplosser te gebruiken
 
en hoelang heb jij gewacht om deze scan te onderbreken !
wellicht was deze wel bezig maar was je te ongeduldig ...laat dit op zijn beloop ...
afhankelijk van de problemen kan zo een scan wel ruim 1 uur duren ( of langer zelfs ! )
 
ok dan blijkt er inderdaad meer aan de hand te zijn dan enkel de problemen met de updates...
*je kan de aangeboden oplossing van mij in bericht #5 uitvoeren dit verhelpt enkel je update probleem ...
blijkbaar zijn er wel degelijk systeembestanden beschadigd of zelfs verdwenen !
ben je in het bezit van de Windows 7 installatie dvd dan kun je vervolgens ook een herstel van je windows doen met behoud van je programma's en bestanden ...en dit door vanaf deze dvd op te starten en vervolgens te kiezen voor "Repair " ( herstel ).
om je duidelijk te maken wat ik bedoel , plaats ik de onderstaande afbeelding .
Ashampoo_Snap_2014.11.09_12h55m50s_004_.png
 
fijn te horen dat het herstellen van de Windows het probleem verholpen heeft ....
graag effe de bevestiging van je dat je daadwerkelijk al de programma's en bestanden heb kunnen behouden !!!
*dit omdat daarover op sommigen forums toch twijfel over bestaat !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan