Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik krijg steeds en steeds dezelfde foutmelding wanneer ik update

Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de installatie zal later opnieuw worden uitgevoerd. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, is het volgende wellicht nuttig:

• 2017-05 Update voor Windows 10 Version 1607 voor op x64 gebaseerde systemen (KB3150513) - Fout 0x8007371b

ik heb een antivirus en Malwarebytes anti Malware ook draaien alsook cyberreason ransom free

Ik sukkel ook met mijn systeemherstel en een beetje een corrupt register allen hier al besproken, maar de laptop werkt wel perfect maar met al die fouten raar toch, waarom die updates die nu niet gaan
Moet ik wachten op de creators update?
 
je doet 2 x een melding betreffende de updates die steeds mislukken eerder vandaag heb je me er nog eens op gewezen ...waarom denk jij dat ik daar niet reageerde wel omdat dit dus alles verband houd met een corrupt register ...
de oplossing voor deze foutmelding 0x8007371b hebben we al gebruikt ... en omvat dus het starten van de opdrachten die we eerder al hebben gebruikt in je ander topic betreffende " systeemherstel werkt niet meer " ...zo als ik het zie is er maar 1 oplossing maar je weigerd steevast hier op in te gaan ...namelijk een verse installatie !
 
als ik mijn pro sleutel ingeef, zouden dan alle problemen van de baan zijn, of blijf ik met een corrupt register zitten?
naar het schijnt zou de creator update ook het probleem oplossen, naar horen zeggen
 
je wilt dus indien ik je nu begrijp van de gratis verkregen Windows 10 upgraden naar de Windows 10 pro...want in feite dien je zelfs geen licentie in te geven indien je je huidige Windows 10 vernieuwd ... en ik had het eerder al over het media creation tool !
welke versie denk jij dat deze je geeft ... juist ja "" de creator update "" versie 1703 build 15063.296
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan