Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn Medion pc Erazor wordt de herfstupdate van W10 niet aangeboden.
De zoeker voor updates meldt steeds dat er geen nieuwe updates voor de pc zijn.
Heb zelf overal gezocht naar soortgelijke problemen maar ik vind niets over de 1511 .
De upgrade naar W10 is ouder dan 30 dagen dus daar kan het niets mee te maken hebben.
Heb ook al de update service uit en weer in geschakeld maar dat geeft geen resultaat.
Kennen jullie dit probleem?
Jdr
 
ja er zijn er meer met dit probleem .. feit is dat je het Media Creation Tool niet meer kan gebruiken ..
staat er bij u op de C een vermelding naar de map $WINDOWS.~BT dan klik je deze eens aan ..en open je deze ..
open vervolgens de map " source"
zie je vervolgens in de map source de " instal.esd" vermeld staan dan kun je in feite ook de iso bekomen ...
is de instal.esd nergens te vinden in de map source dan zijn de installatie bestanden nog niet volledig binnen gekomen bij u en kan de upgrade nog niet plaats vinden ...
 
heb jij de optie verborgen mappen weergeven dan wel aanstaan !
open de opties voor de verkenner in het configuratiescherm ..
open de tap "weergave " en selecteer dan "verborgen bestanden , mappen en stations weergeven ...
klik op toepassen en ok ..controleer daarna nog eens op de map $windows.~BT

Ashampoo_Snap_2015.11.24_17h10m21s_005_.png
 
hallo,
Ja stommerik dat ik ben, had bij deze pc deze mappen nog niet opengezet(nog niet nodig geweest)
De ~windows map is er maar het bestand instal.esd ontbreekt. Er staat wel een map panther in het blauw! nog nooit gemerkt dat er mappen in een kleur worden aangemaakt.
Heb ook je volgende oplossing al gelezen met de media tool. Zal dat ook nog eens uitproberen.
Groeten
Jdr
 
de map " panter " zou niet in het blauw vermeld mogen staan ... daarbij dien jij van deze map weg te blijven ...
*een map die in het blauw vermeld staat werd dus zwaarder gecomprimeert dan toegelaten is ..
 
naar de blauwe map kijken mag toch? maar aankomen niet!
Ondertussen heb ik de downloadtool MCT 1511 geïnstalleerd en alles werkt als een fluitje van een cent.
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan