Dit is toch echt wel een "giller". Wil je eens kijken bij alle registrycleaners die jullie aanbevelen bij "Downloads". Er is geen enkele registrycleaner in heel het gezelschap die waarschuwt voor de "gevaren". Ze zouden maar gek zijn ! Dan download of koopt niemand hun programma nog (lachen)
Waarom is dat dan bij RegistryBooster een probleem ? Ga je dan ook alle andere cleaners verwijderen uit je "Download"-sectie wegens foute promotiecampagne of over alle andere registrycleaners een dergelijk verhaal schrijven ? Dat zou pas correct zijn ! Niet dat ik hier RegistryBooster ga verdedigen ... verre van ... maar je moet als mod wel een beetje konsekwent blijven en onbevooroordeelde en volledige informatie verschaffen.
De freeware kan iedereen gebruiken, maar dat is op eigen risico.
Deze scanners zijn soms ook nodig, ze hebben zeker hun nut, dus waarom mogen ze dan niet in onze downloadsectie staan volgens jou?
Als de programma's fout worden gebruikt zijn wij daarvoor niet verantwoordelijk.
Er zijn fora, alsook uniblue zelf die beweren dat je deze programma's regelmatig moet gebruiken kape
Ik heb dit nu gepost en ga de komende tijd de registrytools eens herbekijken.
Maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
Als er een scanner bijzit die je afkeurt mag je daar altijd je reactie bij plaatsen, zo weten wij het ook.
Wat er zo gillerig is moet je ook eens uitleggen.
Ik heb deze opzoekingen gedaan naar aanleiding van info die ik kreeg over uniblue.
Die scanners staan al lang in onze downloads.
Nu zijn we ons er wel van bewust welke gevaren er zijn aan verbonden.
Ik ga een voorstel doen om er een mededeling bij te plaatsen.
En inderdaad, ook bij andere cleaners waarschuw ik voor de gevaren, voor zover ze mij bekend zijn.
Lees even deze topic door, hier deed ik het onlangs nog.
Ook Ivan heeft er slechte ervaringen mee.
http://www.pctuts.be/f271/mening-over-microsoft-antivirus-32512/index4.html#post96014