Status
Niet open voor verdere reacties.
slipstreamtool ontwikkeld voor Win7.

Bij ons bedrijf zijn we hier van de week al opgedoken het werkt nog niet optimaal.
Bugs in de Components removal en een tweetal tweaks.
Een paar dagen wachten dan komt hij bugs vrij op dit forum.
 
Unattend maken kan ook nog steeds met vlite en andere slipstreamers hoor.
Die hebben zich reeds lange tijd bewezen, al sinds vista in het geval van vlite.
Nieuw = bugs
 
Als ik de uitleg goed begrijp gaat het hier om een boot schijfje aan te maken. Volgens mij is slipstreamen iets heel anders. Een installatie schijfje aanmaken waarin een servicepack geïntegreerd word, of zit ik fout?
 
Met vlite kan je SP integreren, drivers, updates enzovoorts, inderdaad, maar je kan veel meer met deze tools.
Ook unattend maken door gebruikersnaam (of namen) en windowskey in te geven, customizing door bepaalde delen uit te schakelen die normaal ingeschakeld staan.
De plaatjes van deze tool (RT Seven Lite) lijken een doordrukje van vlite, zal er mee verwant zijn denk ik.

Het gaat niet om een bootdisk als vroeger, het gaat om een copy te maken van de windowsdvd, maar dan een aangepaste versie zodat je snel, en automatisch windows kan installeren op meerdere satelietpc die aan een server gekoppeld zijn bvb, zonder dat je er moet blijven bijzitten.
Dit spaart in een groot bedrijf veel werk(uren) uit.

PS, kan ook bij XP, de voorloper van vlite was nlite.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan