Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leobak

Gast
Hallo allemaal,
Eindelijk mijn eerste post en meteen een lastige denk ik zo...
Heeft er iemand ervaring met unattended windows installaties. Ik wil namelijk een unattended installatie cd maken. Dit is op zich geen probleem. Ik kan dit doen met Winfuture Xp ISO builder of Almeza Multiset. Winfuture XP ISO builder kan ik van harte aanbevelen trouwens, is nog freeware ook! Echter waar ik tegen aanloop is het volledig automatisch laten installeren van de applicaties, dit wil ik ook volledig automatisch laten lopen. Dit zal wel m.b.v. scripts gaan maar m.b.t. het installeren van applicaties heb ik daar geen ervaring mee.
Iemand wel?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Mvg,
Leon Bakker;)
 
Bedankt voor je reactie, Ivan
NLite ken ik zelf niet. Maar XP iso builder is op zich een prima programma. Je kunt er nagenoeg alles mee. Servicepack slipstreamen, hotfixes toevoegen, third party drivers toevoegen noem maar op. Applicaties toevoegen lukt ook wel, maar de setup automatisch laten doorlopen niet. Dus bijvoorbeeld installatiedirectory, serienummers, akkoord licentie etc.
Als je alle stappen doorlopen hebt maakt ie er een iso-bestand van. Even branden en je hebt je eigen windows installatie cd of dvd.
 
Is het probleem opgelost dan horen we het graag :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan