ik ben van plan de laatste versie Ubunto12.04.1 desktop-amd64.NL te installeren als 2de boot optie..
deze heb ik daarstraks eens laten draaien vanaf de cd zelf , dus zonder deze eerst te installeren ..
de bedoeling hier van was eerder om te proberen om een startmenu te vinden voor deze linux ..
ongeveer vergelijkbaar met de windows..
omdat de overstap anders te groot is ...
wat me opviel is dat aan de linker kant in mijn beeldscherm een taakbalk verscheen met opties ...
deze wil ik daar dus niet !
hoe kan ik deze zo instellen zodat er bij deze versie gemakkelijker te werken valt ...
ben ook eens naar Ubunto Wine gaan zien en deze komt dus in de buurt van hetgene ik bedoel ....
opmerking :
ik heb dus de Windows7 op de eerste partitie (deze wil ik dan ook behouden ).
de Ubunto komt dus op de 2 de partitie ( maar ook wil ik nu dat de windows het eerste opstart )
**wil ik dan met Ubunto werken dien ik deze te selecteren !
deze heb ik daarstraks eens laten draaien vanaf de cd zelf , dus zonder deze eerst te installeren ..
de bedoeling hier van was eerder om te proberen om een startmenu te vinden voor deze linux ..
ongeveer vergelijkbaar met de windows..
omdat de overstap anders te groot is ...
wat me opviel is dat aan de linker kant in mijn beeldscherm een taakbalk verscheen met opties ...
deze wil ik daar dus niet !
hoe kan ik deze zo instellen zodat er bij deze versie gemakkelijker te werken valt ...
ben ook eens naar Ubunto Wine gaan zien en deze komt dus in de buurt van hetgene ik bedoel ....
opmerking :
ik heb dus de Windows7 op de eerste partitie (deze wil ik dan ook behouden ).
de Ubunto komt dus op de 2 de partitie ( maar ook wil ik nu dat de windows het eerste opstart )
**wil ik dan met Ubunto werken dien ik deze te selecteren !