Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik vroeger met µ torrent een torrent afhaalde dan kreeg ik direct het venstertje met ok of annuleren nu krijg ik
annuleren of koppeling openen, het lukt wel met koppeling openen maar hoe komt het dat het van de ene minuut op de andere van ok
naar annuleren gaat, zie foto

c0a5ada64b-Ashampoo_Snap_2016.09.28_20h21m01s_001_.png
 
ik gebruik dus µTorrent in feite nooit maar heb deze nu wel eens geinstalleerd op een virtuele Windows 10 .. het viel me op dat er 3 mogelijke download versies beschikbaar waren ..
1- deze voor Windows zelf (gratis)
2- de µTorrent add free (4.95 usd/jaar)
3-de µTorrent pro (19.95 usd/jaar)
µ torrent 3.4.9 build 42606
**ik koos dus voor de gratis versie en startte deze ook op om een torrent download op te halen het scherm dat jij dus laat zien verkreeg ik dus niet ...
 
Ik gebruik µTorrent ook nooit.
Als er in de software iets veranderd is, kan dit te maken hebben met een software update. Misschien heb je hier handmatig toestemming voor gegeven of misschien gebeurd dit automatisch ?
Ik kan je hier geen antwoord op geven, µTorrent is mij wel bekend, maar nog nooit gebruikt.
 
ik heb nog de versie 3.4.8 build 42576
ik zou graag de laatste versie (zie Qtex) downloaden, maar naar het schijnt is µ torrent moeilijk te verwijderen en moeten alle onderdelen van de vorige versie verwijderde worden,
hoe dat te doen is een andere werk, ik kan wel alles wat te maken heeft me µ torrent uit het register halen maar dan zit er nog van alles verborgen,
iemand een idee hoe alles te verwijderen??
ed
i
 
als je via programma's en onderdelen µTorrent selecteert om te verwijderen dan komt de unistaller van µTorrent zelf te voorschijn en vraagt u of je dan ook alles betreffende µTorrent wenst te verwijderen ..

ik zie hier geen resten van µTorrent meer ...en hetgene dat in het register achter blijft is verwaarloosbaar ...
 
ok, dat wist ik maar ik dacht dat er in het register veel ging staan, des te beter
ik heb nu gedaan wat DDragon zei Keuze voor koppeling onthouden aanvinken
maar nu is mijn keuzevenster helemaal verdwenen en kan ik niet meer kiezen naar een andere programma die met torrents werk,
weet jij hoe ik mijn keuzevenster terug kan krijgen?
 
DDragon, ik heb gedaan wat je zei Keuze voor koppeling onthouden aanvinken zou dit toch moeten oplossen denk ik

maar ik zou dit venster graag terug hebben zodat ik andere programma's kan kiezen waarmee ik kan torrents downloaden,
hoe kom ik terug aan mijn map zie #1
 
ja dit krijg ik ook te zien, maar eerst het venstertje die je ziet in #1
ik zou graag het venster terug krijgen waar ik kan kiezen met welk programma ik dit wil openen hetgeen DDragon van zei Keuze voor koppeling onthouden aanvinken
maar hoe ik dit moet doen weet DDragon misscihien
Ik moet telkenmale aanduiden om mijn download te starten, zie foto, terwijl dit vroeger altijd op automatisch stond, die kan ik ook niet meer vinden die instelling om het automatisch te laten starten


57ee4e8eadf33-%C2%B5__torrent.jpg

en nu een weekendje gaan werken zie, fijn weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan