Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik vroeger met µ torrent een torrent afhaalde dan kreeg ik direct het venstertje met ok of annuleren nu krijg ik
annuleren of koppeling openen, het lukt wel met koppeling openen maar hoe komt het dat het van de ene minuut op de andere van ok
naar annuleren gaat, zie foto

c0a5ada64b-Ashampoo_Snap_2016.09.28_20h21m01s_001_.png
 
weet er niemand hoe ik de download zoals dit vroeger was bij mij automatisch kan laten starten ipv telkens op torrent starten te moeten duwen
en DDragon, weet jij niet hoe ik mijn venster #1 kan terug verkrijgen

ed
 
weet er niemand hoe ik de download zoals dit vroeger was bij mij automatisch kan laten starten ipv telkens op torrent starten te moeten duwen
en DDragon, weet jij niet hoe ik mijn venster #1 kan terug verkrijgen

ed

Dit lijkt mij met een bestandskoppeling te maken te hebben.
Ik werk nooit met torrents, maar is het mogelijk om alleen zo'n torrent bestand ergens te downloaden ? Daarna met rechtermuisklik op zo'n bestand en eigenschappen. Hier dan dus de koppeling maken met µTorrent
 
er zijn torrentsites genoeg, gewoon op de torrent klikken en dan gaat µ torrent open, en dan begon die automatisch te downloaden, maar die optie staat nu bij mij uit sinds ik die instelling van DDragon heb uitgevoerd
 
Beste,

U bent zichzelf wel serieus aan het tegenspreken voor zover ik kan volgen. Eerst zeg u volgende:

Als ik vroeger met µ torrent een torrent afhaalde dan kreeg ik direct het venstertje met ok of annuleren nu krijg ik
annuleren of koppeling openen
, het lukt wel met koppeling openen maar hoe komt het dat het van de ene minuut op de andere van ok
naar annuleren gaat, zie foto
Dit is een keuzevenster omdat er geen standaard applicatie ingesteld staat voor torrents. Uit deze uitleg kan ik opmaken dat u vroeger deze keuze van applicatie NIET diende te maken. Is vrij duidelijk af te leiden uit je verklaring.

Dan...
maar nu is mijn keuzevenster helemaal verdwenen en kan ik niet meer kiezen naar een andere programma die met torrents werk,
weet jij hoe ik mijn keuzevenster terug kan krijgen?
Strookt niet met je eerste bovenstaande uitleg. Raar, want je vertelde net dat je maar 2 keuze had "OK of annuleren"! Dus de keuze van applicatie heb je nooit gehad maw.

Dan...

er zijn torrentsites genoeg, gewoon op de torrent klikken en dan gaat µ torrent open, en dan begon die automatisch te downloaden, maar die optie staat nu bij mij uit sinds ik die instelling van DDragon heb uitgevoerd
Spreek je het vorige weer volledig tegen... en nu steek je het nog op het feit van die instelling voor standaard applicatie?!? AUB seg...
 
op de foto stond ok of andere toepassing kiezen (keuze uit andere programma's om torrents te downloaden) dan ging het over naar koppeling openen of annuleren, dan zei u vink die optie aan (weet zelfs al niet meer hoe die noemde) en dan had ik geen venster meer die opende als ik op een torrent klikte,
nu krijg ik allen de foto #15
keuze van applicatie heb ik zeker gehad, zie foto #1
ma enfin, weet je wat zet hier een slot op! dan zijn we der vanaf,


greets

ed
 
dank u Lana oor het begrip,
maar ik heb gelezen dat als je de nieuwe versie van µ torrent neemt er een boel van malware mee wordt geïnstalleerd en dat er dan een soort systeem van bitcons wordt opgestart, ik snapte het niet goed,
maar ik ga de oude versie die op mijn pc staat opzoeken en die terug eens installeren
bedankt en nog een goede avond voor u

groetjes

ed
 
En qBittorrent ? Dat gebruik ik ook soms wel eens als ik iets zoek wat verder nergens te vinden is. Ik weet niet of dit een vergelijkbaar programma is, maar dit installeert geen rommel mee. Maar de downloads scan ik wel altijd met 3 verschillende programma's voordat ik op een .exe klik en dan meestal ook nog in een Sandbox.

Kijk maar eens of je zoiets bedoeld qBittorrent official website
 
Maar hou er wel rekening mee dat vanwege de rechten zoiets natuurlijk verboden is. Daarom ben ik eigenlijk al iets te ver gegaan op ons forum om dit min of meer te promoten.

Zo goed als alles wat met P2P verkregen wordt is illegaal.
 
de versie waar ik u eerder op attent heb gemaakt in bericht #2 bevat niets extra's en het betreft de nieuwste ...
het is wel zoals Lana vermeld dat als je iets download via µTorrent dat deze dat weer upload ... dus dat is dus een p2p
 
ja upload en download tezelfdertijd, maar ik zal er wel uit geraken,
anders moeten we hier een slot op zetten of het volledige item verwijderen, als je je daar beter bij voelt

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan