U bent niet gemachtigd om deze handeling uit te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Aangezien mijn MMCSS service kapot is, wilde ik MMCSS.dll vervangen vanaf de Win-7 installatiecd. Als ik echter het bestand probeer te vervangen, krijg ik een foutmelding zoals in de titel staat.
Ik heb de hidden-administrator account al geactiveerd, zelfs hier werkte het niet op. Heb ook al verkenner als administrator uitgevoerd, ook dit werkt niet...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.

Mvg,
CamiellS
 
mmcss.dll
behoort tot Microsoft ® Windows ® Operating System van Microsoft Corporation non-systeem processen, zoals mmcss.dll afkomstig kan zijn van software die u op uw systeem geïnstalleerd heb .
Omdat de meeste toepassingen gegevens in het register opslaan van uw systeem, is het waarschijnlijk dat uw register een fragmentatie heeft ondergaan met gevolg dat er geaccumuleerde ongeldige ingangen aanwezig zijn , die de prestaties van uw pc kunnen beïnvloeden.



aangeraden is om sfc /scannow te gebruiken om je systeem op fouten te controlleren en zonodig ook te laten herstellen ...
als er gevraagdt word om de win7 installatie dvd te plaatsen , dan doe je dit ...

dus typ in het zoekvenster sfc /scannow
rechts klik op sfc /scannow en uitvoeren als admin
 
volgende opdracht uitvoeren vanaf een command prompt. Voorzichtig mee zijn en enkel toepassen op het bestand dat je wilt vervangen.

cacls mmcss.dll /G username:Administrator
 
Oke, ik heb even die systeemcontrole uitgevoerd. Het is een vrij groot log... Ik snap niet echt wat ik hier moet.
Ik heb een screenshot gemaakt van wat ik krijg bij het command cacls:

Snap_2012.06.28 21.20.44_006.png
 
de bedoeling van sfc / scannow is dat deze de systeem bestanden die fouten vertonen ookherstelt , ....
dus mijn vraag aan u is : heeft deze dan ook iets moeten herstellen ...
 
open eens systeembeheer in je configuratiescherm ....
klik dan verder op services ...zoek naar Multimedie Class Scheduler ....deze moet op Automatischs ingesteldt staan ...
zoniet dubbel klik op deze regel en op automatischs zetten ...bevestigen met toepassen en ok
Bekijk bijlage 9049
 
Dat is het allereerste wat ik heb gedaan, zo kwam ik erachter dat mijn MMCSS kapot is. Ik krijg een foutcode als ik het wil aanzetten, foutcode 193. Ook staat er dat de beschrijving niet te lezen is. Maar mijn vraag ging over de machtigingen, aangezien mij lijkt dat de MMCSS error verholpen zal worden als ik het bestand vervang.
Btw ik denk dat het probleem het audioservice-probleem is, aangezien Troubleshooting er ook niets mee kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan