Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik ontvang soms formulieren in pdf die ik moet invullen en dan terug sturen. Ik weet echt niet hoe dit kan, of mogelijk is.
Groetjes.
 
Probeer het pdf bestand eens te openen met een tekstverwerker.
Met Word 2016 kun je bijvoorbeeld een pdf converteren en daarna eventueel weer opslaan als een pdf bestand.
 
met de gratis app Xodo PDF Reader & Editor kun je zelfs een PDF bewerken zonder deze eerst om te zetten naar een text bestand ..
althans is het me hier toch gelukt en dit zelfs terwijl het pdf beveiligd was ....
de Xodo PDF Reader & Editor is gratis op te halen in de store ..

Ashampoo_Snap_2017.07.24_19h53m14s_008_.png

*er van uitgaande dat je dus de Windows 10 gebruikt ...dit staat er namelijk weer niet bij !
 
met de gratis app Xodo PDF Reader & Editor kun je zelfs een PDF bewerken zonder deze eerst om te zetten naar een text bestand ..
althans is het me hier toch gelukt en dit zelfs terwijl het pdf beveiligd was ....
de Xodo PDF Reader & Editor is gratis op te halen in de store ..

Bekijk bijlage 18521

*er van uitgaande dat je dus de Windows 10 gebruikt ...dit staat er namelijk weer niet bij !

Goede morgen Qtex, hartelijk dank met jou hulp. Ik heb het gevonden en is zeer gemakkelijk. Groetjes.
 
Waarom zijn er nog appels en peren, we hebben toch bananen? Daar zullen we toch ook van kunnen leven. Dus waarom dan nog appels? Denk daar eens over na en je hebt je antwoord. Is net hetzelfde.
 
.pdf is in gans de wereld hetzelfde: lettertype, afmetingen ,enz. En niet nog eens iets anders zoals letterbox en 16/9 en alle varianten en kleuren.
Daarom zal een printerwinkel enkel je werk in .pdf aanvaarden. Of je boardingpas met de barcode opslaan als in een internetcafé met netwerkprinter.
Deze info komt van mijn leraar IT. Ben zelf te dom.
 
.pdf is in gans de wereld hetzelfde: lettertype, afmetingen ,enz. En niet nog eens iets anders zoals letterbox en 16/9 en alle varianten en kleuren.
Daarom zal een printerwinkel enkel je werk in .pdf aanvaarden. Of je boardingpas met de barcode opslaan als in een internetcafé met netwerkprinter.
Deze info komt van mijn leraar IT. Ben zelf te dom.

Hobbyman, dit is ten minste een degelijk antwoord vergeleken met het antwoord van DDragon. Als je geen antwoord op weet is het beter om niets te schrijven. Dit is reeds de tweede keer dat ik van hem een belachelijk antwoord krijg. Jij krijgt van mij een bedankje hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan