Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kan er iemand me helpen om mijn tv kaart te laaten werken (medion 7134) ik heb al de drivers van medion geprobeerd maar deze werken niet . de tv kaart werkte niet meer na widouws xp er op te zetten
Heb jij PCM Linux ook geintelleerd? (Power cinema linux)
Ik heb mijn system herinstalleed begin deze jaar en mijn TV kaart werkt niet tot ik deze ingestalleerd hebben.
de driver bij deze kaart is geen setup.wat je moet doen is naar apparaatbeheer gaan. dan zal je zien dat er in deze lijst een 'onbekend apparaat' tussen staat,met geel uitroepteken.
Ga op dit staan en klik op de rechtermuisknop en selecteer 'eigenschappen' klik op de tab 'stuurprogramma' en daarna op 'stuurprogramma bijwerken' blader nu naar je locatie waar je driver staat en zoek de '.sys' file in deze map. Enkel als je de goeie file hebt zal de ok-tab oplichten en dan zal de driver zich installeren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.