Ik heb sedert 2 maanden een nieuwe PC. Tot voor kort geen probleem. De laatste dagen heeft hij echter zeer veel tijd nodig om een internetpagina te openen, laat staan de bijhorende foto's.
Zeer eigenaardig is dat hij google onmiddellijk en snel opent, maar andere pagina's niet???
kan mij iemand helpen? Heb al een systeemherstel gedaan, CC-cleaner opkuis + register opkuis gedaan --- tevergeefs
PS: bij g-mail krijg ik de volgende medling: Sommige functies van Gmail kunnen niet worden geladen vanwege een internetverbindingsprobleem.Als dit probleem zich blijft voordoen, kun je de pagina opnieuw ladenof via de eenvoudige HTML-weergave. Meer informatie
bijkomende info:
provider Telenet - Expressnet
PC: MEDION® AKOYA® P4385 D (MD 8890)
■intelligente Intel® Core™ i5-2300 processor
■Authentieke Windows® 7 Home Premium
■Briljante NVIDIA® DirectX® 11-videokaart
Zeer eigenaardig is dat hij google onmiddellijk en snel opent, maar andere pagina's niet???
kan mij iemand helpen? Heb al een systeemherstel gedaan, CC-cleaner opkuis + register opkuis gedaan --- tevergeefs
PS: bij g-mail krijg ik de volgende medling: Sommige functies van Gmail kunnen niet worden geladen vanwege een internetverbindingsprobleem.Als dit probleem zich blijft voordoen, kun je de pagina opnieuw ladenof via de eenvoudige HTML-weergave. Meer informatie
bijkomende info:
provider Telenet - Expressnet
PC: MEDION® AKOYA® P4385 D (MD 8890)
■intelligente Intel® Core™ i5-2300 processor
■Authentieke Windows® 7 Home Premium
■Briljante NVIDIA® DirectX® 11-videokaart