toets werk niet op laptop xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb een paar problemen met m'n laptop, er zijn een paar toetsen die plots niet langer werken (backspace & enter bv), hoe kan ik dat oplossen?
En tijdens het opstarten zijn er probs met RUNDLL, zaken die blijkbaar ontbreken, ook daar een pasklare oplossing voor indien mogelijk.
Alvast bedankt.

Mvg

Garreth
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik heb een paar problemen met m'n laptop, er zijn een paar toetsen die plots niet langer werken (backspace & enter bv), hoe kan ik dat oplossen?
En tijdens het opstarten zijn er probs met RUNDLL, zaken die blijkbaar ontbreken, ook daar een pasklare oplossing voor indien mogelijk.
Alvast bedankt.

Mvg

Garreth


Wat had je het laaste gedaan voor die rundll ? heb je de foutmelding code >
Het beste wat je kan doen is of even goed online scannen Nod32 en als dat niet werkt zou ik een logje plaatsen instal deze dan log plaatsen Download Trend Micro Hijack This™
Dubbelklik op Hijackthis-setup
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst Dubbelklik op het Icoontje van Hijackthis
Klik op "Do a systemscan and save a logfile"
Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
 
Thx DamienJAck, en hoe kan ik dat probleem oplossen van het toetsenbord, of is die gewoon stuk?


Ik zou zeker even kijken of een andere toesenbord wel werkt, maar wat had je nu gedaan voor dat je die Rundll kreeg ,?
 
Mja, da's nu net het probleem, de kids zijn erop aan't klooien geweest, die hun naam is haas natuurlijk é :)
Heb ier nen rundll32 zip gedownload op DLL-files.com - Download all your missing dll-files., normaal is da uitpakken en dan plaatsen in C:Windows/Sytem32 toch?

ja klopt C:\Windows\System32 (Windows XP) maar heb je al gescand of ? ga je dta nog doen misschien hebben ze wel wat binnen gehengeld wat daardoor problemen geeft>?
kijk ook even je downloads na of er wat in staat, of start/configuratie scherm,software, of er wat gekd in staat, anders waar je het normaal mee doet youuninstaler of ?Maar kijk even voor de zekerheid...
 
Heb scan gedaan, behoorlijk veel tracking cookies en 4 Trojan Horses, alle problemen zijn opgelost, mor die foutmeldingen bij het opstarten blijven, alsook de probs met het toetsenbord, de foutmeldingen zijn NSR.DLL & DLL32
 
Heb scan gedaan, behoorlijk veel tracking cookies en 4 Trojan Horses, alle problemen zijn opgelost, mor die foutmeldingen bij het opstarten blijven, alsook de probs met het toetsenbord, de foutmeldingen zijn NSR.DLL & DLL32


Probeer eens een Hijackthis-setup en een log te plaatsen ...
Zeker wel even deze eerst doen logje

maar denk dat die rundll gewoon met die virus te maken heeft , heb je wle veiligemodus gescand F8 met opstaren dan veilgemodus met netwerk en dan die link van nod pakken die ik je geven hebt, dan online scan doen alles scannen , gedaan of .....
 
Gebruik je windows xp en heb je de install-cd.
Start/uitvoeren
geef de opdracht sfc /scannow
Je pc gaat nakijken wat er ontbreekt en het nodige van de cd ophalen.
Gaat dit niet?
Heb je een backup van voor het probleem ontstond, die terugzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan