Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik regelmatig Mozilla Thunderbird om mijn mails te lezen.Helaas heb ik hiermee de laatste tijd regelmatig problemen.Mails komen onvolledig binnen en hiermee bedoel ik dat er soms een bijlage zoals .pps ontbreekt ofdat er in de tekst prentjes zijn toegevoegd die ik niet doorkrijg. Ik stel dit vast, als ik dadelijk mijnmails ga openen via Windows Live Mail, en daar zijn er wel die bijlagen en die prentjes bij de tekst.Kent er nog iemand dit probleem? En weet iemand wat men hiertegen kan doen?Dank Roger
 
Waarom denk je dat dit probleem bij jou ligt? Zou het niet kunnen dat de verzender de betreffende afbeeldingen of bijlagen niet meegestuurd heeft?
Een email komt normaal nooit maar gedeeltelijk binnen. Tenzij deze gefilterd wordt, maar dit is normaal niet van toepassing op particuliere mailboxen. (tenzij spam, welke volledig verwijderd zou moeten worden)
 
DDragon80,Ik denk dat het bij Thunderbird ligt omdat ik diezelfde mailsgewoon kan openen via WindowsLiveMail.Als het niet lukt via Thunderbird, probeer ik, voordat ik die in Thunderbird verwijder,of die ook in Windows Live Mail staat.Indien positief, dan heb ik wel degelijk een bijlage of staan de foto's of prentjes wel in de tekst van de ontvangen mail. Daarom dus.GroetenRoger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan