Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Telkens als ik oCam gebruik (is een screen-capturing programma voor video’s of gelijk wat beweegt op het scherm) krijg ik het zelfde voor:.

► Als ik het start komt mijn Virusscanner tussen om » CFILE8.UF.TISTORY.COM « te blokkeren. Hoewel het goed geblokkeerd wordt, is het een vervelende kwestie omdat het opspringen van deze Pop-up me niet alleen doet schrikken, maar ook een hapering veroorzaakt in het werk.

Google brengt mij naar een Japanse mooie meiden site of iets dergelijks. Het is niet stout genoeg om me te boeien.

Ik heb al geprobeerd het oCam mapje te scannen met Mbam, Superspywere en de virusscanner zelf die het telkens stopt. Het fenomeen blijft zich eindeloos herhalen.

Hoe kan ik dit er definitief uithalen? Weet iemand dat?

Merci.

Walter
 
het programma zelf wens je bewust te behouden veronderstel ik maar zonder de vervelende pop-up.
heb je al eens adwcleaner er op los gelaten ?

ook Ad Muncher is te overwegen om vervelende pop-ups tegen te houden ...
Ddragon vermelde al dat deze gratis beschikbaar werd gesteld ....zie hier
 
Je bedoeld misschien de advertenties / Google Ads die telkens in beeld komen binnen het programma ?
Als hier toevallig een kwaadaardige site / advertentie komt, kan de virusscanner hier melding van maken.
 
Ik heb het progje eens geinstalleerd en zie bij mij deze advertentie

acam.jpg
 
De advertentie stoort me niet. Dat is de prijs voor een oCam Free.
Het is het alarm van de virusscanner voor Tistory.com die me stoort.
Geef me de tijd om het programma-mapje te scannen.
 
Laatst bewerkt:
ook ik heb geen hinder ondervonden van een eventuele melding !
het schermpje met de buttons plaats ik zo ver mogelijk van onderen zodat enkel de buttons beschikbaar zijn ...het opname scherm is aanpasbaar .

7ede29f837-Ashampoo_Snap_2014.10.22_19h43m20s_001_.png
 
oCam komt van de oCam site zelf.
Het hangt er nog van af of jouw virusscanner die Tistory.com 'ziet'. Het is allicht niets erg, maar het stoort de goede werking. De advertenties naast de knoppen storen me eigenlijk niet. Ook al omdat ik dezelfde truc van Q. gebruik. Die Tistory.com stoort wel omdat het onderbreekt.

Allé raadgevers genoeg. Het scannen zal wel een tijdje duren. Bitdefender moet ik niet doen omdat Emsisoft het al bevat.
Adwcleaner en Admuncher wèl.

Tot later.

WW
 
Laatst bewerkt:
@...,
Niets gevonden mannekes.
► Het simpelste zal wel zijn Emsisoft te vertellen dat hij Tistory altijd moet toelaten. Dat kan ik gemakkelijk. Het is tenslotte niets gevaarlijk, zelfs die Japanse meiden niet.

Bedankt. Maak je dus verder geen zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Wawa maak me geen zorgen!Zijn jouw zorgen,maar eerlijk gezegd toch, zou zelf toch nooit één prog gebruiken die Japanse meiden laat zien!
Heb ook effe je prog getest en had ook melding van Emsisoft!!!
ocam.jpg
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan