Goede morgen. En toch is het heel eigenaardig hier. Ik woon in Maaseik en ben nog steeds bij Telenet. Ik heb nooit geen grote problemen gehad, niet bij de vaste telefoon, mijn mobiele, internet en de tv en radio. Alles bij Telenet en nooit geen problemen gehad en zeker niet in Europa wat mijn gsm aangaat. Ben ik dan een uitzondering misschien. Moet er nog aan toevoegen dat ik van de eerste dag dat telenet is begonnen daarbij ben en nu nog.
Ikzelf ben ook al jaren klant bij Telenet, en mag gezegd zijnde... (was) een tevreden klant. MAAR, sinds een jaar zijn ze bij Telenet op 'een nieuw systeem' overgeschakeld. En daar wringt het schoentje. Als je een aanpassing nodig hebt, bestaat er een reeele kans dat die aanpassing serieus in de soep draait.
Zo heb ikzelf ook nog een ticketje openstaan van februari!!! Een nieuwe/andere modem,...
Volgens de belofte binnen de 2 dagen de nieuwe modem geleverd, werd 2 weken. Ok, geen probleem...
Volgens de installatie een half uurtje en alles is overgezet en aangepast. Wel, ... dat is dus ondertussen al een half jaar geleden.
Dus ja... ik heb een zeer dubbel gevoel bij hun huidige service. Ik kan de werknemers bij Telenet niets kwalijk nemen, maar wel hun management dat beslist heeft om een onstabiel systeem in productie te nemen (EN OP VOORHAND GEWETEN!!!), dat na een jaar nog altijd niet goed werkt. Echte topklasse!! NOT!!