Inderdaad, anderen kunnen gebruik maken van mijn homespot.
Grote verschil is dat met de homespot moet ge U aanmelden met Uw eigen login van Telenet. Dus verbruik komt op Uw kosten en niet op die van mij.
De eigenaar gaat er geen last van ondervinden als een ander gebruik maakt van de homespot.
Als je de homespot aan hebt staan, kan je ook van de andere homespots gebruik maken. Staat die af, dan gaat het bij U ook niet.
Ik heb zowel een vaste pc als een laptop. Laptop, gebruik ik draadloos. Mogelijks komt er nog een tablet bij (eveneens draadloos)
De draadloze modem is beveiligd. Je kan er heel makkelijk verbinding mee maken. Laptop de eerste maal draadloos signaal laten detecteren. Als de code gevraagd wordt, kan je op het knopje van de modem drukken, dat waar die 2 pijltjes op staan. Het juiste nummer wordt dan op de moment van drukken naar Uw laptop gestuurd. Vanaf dan kan je probleemloos op je eigen verbinding surfen.
Ga je buitenshuis, dan kan je de homespot selecteren. Men heeft me gezegd dat de homespot bedoeld is om te surfen en om te mailen. Grote bestanden downloaden zou niet aan de orde zijn. Voor mij geen probleem. Ik zou toch maar de homespot gebruiken als ik niet thuis ben.