Te Gek voor Woorden ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
bekijk dit filmpje ...je zal nog gaan geloven !

[video=youtube;YI-MIhsx1xg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YI-MIhsx1xg[/video]


 
Dat is nu echt het mooiste filmpje dat ik al gezien heb.
Gaat toch echt mijn petje te boven. :applaus:
 
indien dit zo zou zijn dan hadden ze niet de mogelijkheid moeten bieden om de link van het filmpje te kopieren ...
 
Als je het kunt opbrengen van telkens opnieuw op te nemen tot de stand juist is, dan kan je zoiets inderdaad monteren.
Maar dit is wel heel vergaand.
Maar kan ook wel volledig zo gemonteerd zijn middels de zogenaamde blauwe achtergrond. Resultaat is wat we op tv zien bij het weerbericht. Maar het blijft een kunststuk.
 
heb eens één docu gezien hoe ze dit maakten...echt niet simpel...meen me te herinneren zijn volwassenen die dansen en ...dan moeten die kindjes erop...vond het wel super hoe zo iets kan....
 
Als je het kunt opbrengen van telkens opnieuw op te nemen tot de stand juist is, dan kan je zoiets inderdaad monteren.
Maar dit is wel heel vergaand.
Maar kan ook wel volledig zo gemonteerd zijn middels de zogenaamde blauwe achtergrond. Resultaat is wat we op tv zien bij het weerbericht. Maar het blijft een kunststuk.

Als je goed kijkt bii het bovenste filmpje, zie je dat vlak voor de goocheltruk de beelden van de persoon niet 100% "in lijn" zijn. Vooral bij de zwembad scene is dit zeer goed merkbaar. Goed gevonden natuurlijk, maar duidelijk gemonteerde video.
 
Als je goed kijkt bii het bovenste filmpje, zie je dat vlak voor de goocheltruk de beelden van de persoon niet 100% "in lijn" zijn. Vooral bij de zwembad scene is dit zeer goed merkbaar. Goed gevonden natuurlijk, maar duidelijk gemonteerde video.

Had graag het filmpje opgehaald, maar mijn soft laat het afweten. Anders had ik het in een montage gezet en beeld per beeld gekeken. Dan zie je uiteraard duidelijker.
 
Had graag het filmpje opgehaald, maar mijn soft laat het afweten. Anders had ik het in een montage gezet en beeld per beeld gekeken. Dan zie je uiteraard duidelijker.

ik heb je het betreffende filmpje toe gestuurd ..;)
 
Inderdaad, zoals gedacht, het beeld springt van het ene frame naar het volledig andere. Opgenomen aan 30 beelden/sec.
Dus van de ene outfit naar de andere in 1/30 sec. Dit is met veeeeeel geduld opgezet zodat het ene beeld zo juist mogelijk past bij het andere. Vroeger had ik een videomengpaneel en daar kon je een beeld vastzetten (zoals die laatste frame) en dan het beeld waarmee je startte er over plaatsen. Als je vandaar opneemt en die frame aansluit bij de vorige kan je deze effecten maken.
Je kan het ook zo zien als je heel goed oplet. Beelden waar er gemonteerd werd, passen niet de volle 100%. Je ziet er een minimale verspringen in. Maar valt niet op omdat er telkens een actie bezig is.
Niettemin, prachtig gedaan. Respect voor de maker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan