Gebruik momenteel Procexp64 van SysInternals (en heb ik eerlijk gezegd altijd al beter gevonden) toch vind ik vreemd dat met de rechter muis op de balk, hem niet naar voren kan roepen. (en ik hou niet van half werkende dingen of OS'ses!)
Krijg steeds een error dat de naam niet klopt of de file niet bestaat terwijl in system32 en syswow64 de file bestaat en via explorer of totalcommander gewoon op te starten is!
Denk dat er een sleutel verkeerd zit in m'n register maar kan hem niet vinden.
Heb de tip van Ivan proberen toe te passen maar de Ultimate 64 is geloof ik nog eigenwijzer dan de rest.
Wie weet hier iets van?[OPLOSSING]
Krijg steeds een error dat de naam niet klopt of de file niet bestaat terwijl in system32 en syswow64 de file bestaat en via explorer of totalcommander gewoon op te starten is!
Denk dat er een sleutel verkeerd zit in m'n register maar kan hem niet vinden.
Heb de tip van Ivan proberen toe te passen maar de Ultimate 64 is geloof ik nog eigenwijzer dan de rest.
Wie weet hier iets van?[OPLOSSING]
Het heeft toch geholpen!!!!
De nieuwe versie procexp kan wel in en uit schakelen het overnemen van taskmanager waardoor nu taskmanager wel hersteld is.
bedankt Rudy
Hij kan weer dicht !doe misschien een upgrade= http://209.85.135.104/translate_c?h...aspx&prev=/search?q=Procexp64+&hl=nl&lr=&sa%3 DG
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: