Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik zit met een klein probleem met mijn asus tablet hij wil niet meer opstarten hij blijf telkens bij het opstart scherm hangen en loop niet verder.
als ik in veilige modus ga zeg hij could not open /sys/devices/virtual/blacklight wie heefd er een oplossing voor
 
Je zou eens een soft reset kunnen proberen. Als niets meer helpt blijft een hard reset over.
 
Je moet naar fabrieksinstellingen terug stellen, indien dit niet werkt ga je op je blote knietjes aan de verkoper vragen of hij eventueel voor u de door u gewiste gegevens kan terug zetten. MAW, je hebt zitten klooien en je hebt dus iets verwijderd dat niet mocht verwijderd worden.
 
het gaat over asus memo pad 7 er was een fout gebeurd bij een update heb er zeker nie zitten mee klooien
 
De handleiding komt van de originele ASUS website.

Heb je de inhoud vanhet zip bestand naar de root van de SD kaart gekopieerd. Zie afbeelding
Zodat je dus een map bspinst en een bestand scriptcmd in de root hebt staan.
Daarna de startknop ingedrukt houden.

b4cad705-9dab-4b99-818e-37df8011fac9.jpg
 
Ook nadat je de micro SD kaart hebt verwijderd en daarna de reboot die er op zal volgen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Start eens je tablet op zonder je SD kaart en steek ze eens hij draait erin. Als je kaartslot of kaart nog Ok is gaat hij ze dan vinden en ga je een melding krijgen, Indien je kaartslot nog OK is maar je kaart niet ga je ook een melding krijgen van een corupte kaart, indien je kaartslot niet meer OK is ga je niets krijgen.
 
bezie dit filmpje eens om een fabrieksherstel te doen ...



**denk er aan dat een hard reset dus alles wist wat jij er op heb gezet ...ook je contacten worden verwijderd !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan