Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, mijn zoon heeft een tablet MID 70 Takara gekregen.hij zou er graag muziek op zetten en filmpjes maar dit lukt ons echt niet, kan er iemand ons helpen?
 
ik ben aan het zoeken geweest voor de engels talige handleiding ,
tot mijn spijt moet ik vast stellen dat deze alleen maar in het frans vast te krijgen is .....op het net !
en van de franse taal heb ik totaal géén benul ....moet er eerlijk gezegt ook niets van hebben
indien je de handleiding in het bezit heb , zou je de engelse talige kunnen inscannen en als een pfd beschikbaar kunnen stellen ..
omdat de handleiding in de volgende talen meegeleverdt is Frans ; Engels , Italiaans, Spaans.

je tablet maakt echter gebruik van een android besturings systeem en veronderstel dat je dan ook via hen hulp kunt verwachten ...telefonichs wel te verstaan !
 
dit is inderdaad de standaard handleiding die erbij zit maar die zegt je alleen hoe je de toetsen moet gebruiken.
wanneer je via internet opzoekt voorbeeld you tube kan je die enkel bekijken niet afspelen of downloaden
 
vraagje heb je het tablet al eens aangesloten aan de pc om de laatse firmware op te halen ..
en om deze te configureren ...je dient ook google sync te installeren
je dient echter eerst een google apps account aan te maken
 
Laatst bewerkt:
neem hier eens een kijkje
neem wel de free versie en niet de business versie ..
hoe dat te werk ga !! ik gebruik zelf géén iphone ,ipad of dergelijk volg gewoon de stappen die er aangehaald worden !
[edit]de volgende link kan ook intressant zijn !![/edit]
 
Laatst bewerkt:
succes ermee !
ik zal dit topic nog open laten staan , dan kun je hier nog altijd terecht ..
indien het opgelost raakt , gelieve de stappen hier neer te zetten , de bedoeling daarvan is dan dat ik er dan een werkwijze van aanmaak om in de toekomst ook anderen verder te helpen !
dank bij voorbaat .
 
Ik heb sinds kort ook een tablet , een flytouch3. Als youtube filmpjes wilt kunnen bekijken, ga je naar my pad . Daar ga je naar flashplayer , onderaan kan je iets aanvinken. Dat vink je aan . Je krijgt dan een ganse pagina in code , die mag je gewoon weg klikken. Daarna kan je youtube filmpjes bekijken. Alle , dat was zo op mijn flytouch3. Die app store krijg ik ook niet aan de praat. Zelfde probleem als wat jij aangeeft, terwijl ik 2 gmail acouns heb.
 
hallo, mijn zoon heeft een tablet MID 70 Takara gekregen.hij zou er graag muziek op zetten en filmpjes maar dit lukt ons echt niet, kan er iemand ons helpen?

Gewoon Dolphin Browser doawnloaden. youtube werkt perfect bij mij

[edit]micro sd kaartje in externe kaartlezer steken en gewoon copieren naar sd kaartje werkt perfect idem met filmpjes[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan