Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een Upate van mijn XP besturingsysteem werkt mijn taakbeheer niet meer.
Mogelijk kan iemand mij helpen om dit probleem(tje) op te lossen. :vraagteken:
 
we gaan dit héél simpel oplossen: in het register.

er kunnen op 2 plaatsen waardes staan die we moeten wijzigen. we gaan dit voor alle zekerheid in safe mode doen (tijdens opstart F8, selecteer veilige modus)

1) ga naar start-->uitvoeren-->typ 'regedit' (zonder haakjes)
2) ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\system en zoek daar naar de waarde DisableTaskMgr. Als de waarde niet bestaat, des te beter. je kan nu 2 dingen kiezen als ze er wel staat: ofwel verwijder je de waarde (rechtermuisknop-delete), ofwel dubbelklik je de waarde om deze te wijzigen naar 0 (nul), want die staat op 1
3) doe hetzelfde in de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system

4) nu staat je taakbeheer weer aan :p (y)
 
jazeker maar met ctr-alt- delete wordt taakbeheer niet geactiveerd.

Probeer dit eens:
Rechterklik op je startknop, dan eigenschappen, tabblad "menu start", knop "aanpassen", tabblad geavanceerd en dan in het vak "deze items in startmenu weergeven" de regel "hulpprogramma's voor systeembeheer" op niet weergeven zetten.
 
Superrrrrrrrrrrr, Bedankt voor de hulp, alles werkt weer naar behoren. De methode van Antwanneke werkte.:duimop::duimop::duimop::duimop: Ook Pluis bedankt voor de reactie.(y)(y)
 
Dan ga ik hier slotje op zetten, bedankt voor te melden dat je probleem verholpen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan