Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 25/11 heb ik getracht het systeem terug te zetten naar een datum waarop ik de storing nog niet had, nl de 7e November. Volgens het lijstje dat systeemherstel mij aanbiedt kan echter niet verder terug dan de 9e. Weet iemand van u hoe ik het nu naar de 7e terug kan zetten?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
 
dat is dus niet meer mogelijk ..
waarschijnlijk heb je maar een bepaalde grootte ingesteld bij schijfruimtegebruik waar dat dus je herstelpunten bewaard worden ..
wel indien deze te vol geraakt dan zal automatisch de oudere herstelpunten verwijderd en vervangen worden .

*dat is dan ook de reden dat ik op een regelmatige tijdstip een image neem en deze bewaart op een externe schijf .
 
je maakt dan nu waarschijnlijk gebruik van een ander systeem !
wel download adwcleaner en plaats deze dan op een usb stick ..
steek de stick in de betreffende pc en kopieer dan adwcleaner naar je bureaublad ..
start deze dan op vanaf je bureaublad met een rechtsklik en uitvoeren als administrator .

*indien je ook deze niet kunt opstarten verwijs ik je door naar het gebruik van de AVG Rescue cd of usb stick waarvan je dus opstart ..

doordat je met deze opstart vanaf de drive zal de pc gescant worden vooralleer dat windows in feitte is opgestart ..
laat de avg rescue disk eerst updaten voordat je de scan start ..
download de avg rescue disk of de rescue cd (voor de usb stick ) vanaf hier
brand deze met imgburn op een cd ( branden als een beeld bestand naar schijf ) (image to disk ) of gebruik de usb maker om deze op een usb stick te plaatsen
brand snelheid op 4x en laat de avg rescue disk zoeken naar updates vooralleer je de scan opstart !

bekijk ook het filmpje hoe je deze avg rescue disk dient te gebruiken ...

[video=youtube;fGX-592qty8]http://www.youtube.com/watch?v=fGX-592qty8[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan