Mijn all-in -one printer was vorige week defect, en heb mij een nieuwe aangeschaft van hetzelfde merk en reeks. De installatie met Wifi was in orde (gebruikmakend van de bijgeleverde cd, maar eenmaal de verbinding met windows 10 aan de gang was, kreeg ik plots de mededeling dat de driver ontbrak en dus geen mogelijkheid tot verbinding maken en printen. Heb hetzelfde geprobeerd met USB aansluiting( ook mis ). Ik was verbaasd, daar vorige printer 2 jaar oud was van dezelfde reeks en hiermee geen probleem met verbinding, ook niet bij installatie op de nieuwe pc in maart van dit jaar.
Ik dacht: mogelijke oplossing : een systeemherstel, maar op het einde kreeg boodschap: geblokkeerd door foutcode 0x80070005 , en door mogelijks een te sterk:bravo: antivirus programma (Bitdefender 2018) Daarna nogmaals systeem herstel geprobeerd, maar met dezelfde mislukking. Gezocht via Google naar oplossing in Win10, geen resultaat. Ook werd in een paar forums het programma Spyhunter 5 aangeraden, maar niet toegepast, omdat ik twijfel aan de betrouwbaarheid en efficiëntie ervan .
Kent iemand de oplossing voor mijn probleem?
Dank bij voorbaat,
Koekoek
Ik dacht: mogelijke oplossing : een systeemherstel, maar op het einde kreeg boodschap: geblokkeerd door foutcode 0x80070005 , en door mogelijks een te sterk:bravo: antivirus programma (Bitdefender 2018) Daarna nogmaals systeem herstel geprobeerd, maar met dezelfde mislukking. Gezocht via Google naar oplossing in Win10, geen resultaat. Ook werd in een paar forums het programma Spyhunter 5 aangeraden, maar niet toegepast, omdat ik twijfel aan de betrouwbaarheid en efficiëntie ervan .
Kent iemand de oplossing voor mijn probleem?
Dank bij voorbaat,
Koekoek