Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Heb je genoeg van je standaard keyboard(toetsenbord), of heb je net als ik een basic keyboard omdat je stock Android draait en je wil meer, bv Frans, Engels en natuurlijk Nederlans dan kan SwiftKey Keyboard wel eens de uitkomst voor jou betekenen. Je kan in de instellingen makkelijk instellen van qwerty naar azerty indien je dat wenst. Er zijn ook enkele kleuren van toetsenborden. Daar ik zot ben van groen en er een zwart keyboard met groene accenten bij de mogelijkheden steekt heb ik voor deze gekozen. maar je kan ook gewoon standaard zwart of wit of voor de vrouwelijke gebruikers een paars toetsenbord kiezen. swypen kan ook met dit toestenbord. Hij onthoud bv ook de vaakst gebruikte woorden en zinnen. Wat het typen van je vaste zinnen veel sneller maakt. BV heb ik een standaard tekstje dat ik iedere morgen naar mijn vrouw stuur om te melden dat ik goed aangekomen ben op mijn werk. Dat is makkelijk in een paar klikjes gepost met dit toetsenbord.
Het is 1 van de beste toetsenborden die niet standaard is.
Wil je eens iets anders, probeer dan SwiftKey Keyboard en dat vind je hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan