Windows 10 superstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Van het ene ogenblik op het andere is superstart verdwenen en ben ik al mijn snelkoppelingen die ik had, redelijk veel) kwijt
vroeger ging je er zo naar toe om ze terug te krijgen

Voor superstart open about:config
Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
Die staat sinds Firefox 41 op false
Verander deze naar true
Gewoon door dubbel klikken.


nu heb ik alleen een stuk of 20 links die ik het laatst bezocht heb.

De optie om een site toe te voegen add page to speed dial staat er wel nog tussen


Ik bedoel dit dus


5f4422a97c7cf-speed_dial_4.jpg


Is hier een knappe programmeur die me mijn superstart kan terug geven aub.

thanks

ed
 
Laatst bewerkt:
je dient wellicht bij opties onder de startpagina de firefox-startpagina (standaard) te hebben ingesteld..
bij inhoud van de firefox startpagina onder Highlights worden de 4 opties aangevinkt .
 
sorry Qtex, ik begrijp het niet , zit in een slechte periode waarin mijn brein weer niet meer wil meewerken zonder foto's of gemakkelijke uitleg
het zal hier wel gemakkelijk zijn, maar ik snap het niet, je kent mijn toestand hé
thanks and sorry
 
dat is dat The Pulse Secure Installer allows users to download, install, upgrade, and run client applications without administrator privileges.

ik ben de enige administrator op mijn pc, dus hoeft het dus wel?

eens vragen op het forum of ken je nu de oplossing , sorry hoor
 
m.a.w. dat tooltje omzeilt de uac ... en laat je toe om eender wat te installeren .. pas maar op dat er niets van buitenaf geinstalleerd word zonder je mede weten !
 
gij kent der meer dan van mij, ik laat het ook links liggen;
moet gaan liggen Q
bedankt voor al de moeite dat je voor mij gedaan hebt.
tot in de vlugge(?) toekomst.

raar ik heb dit gezien toen ik een systeemherstel deed, daar stond een optie wat nog problemen kon geven achteraf,
chrome stond daar tussen en ook deze pulse search installer, hij moet er toch opgestaan hebben anders zou ik die melding niet krijgen, very strange
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan