Varia Stock

Status
Niet open voor verdere reacties.

cova

Steunend lid
Vip Lid
Iemand goede app of excel file ,om stock in club(kantine) bij tehouden , inkomende bestellingen , aanwezige stock; en eventueel te bestellen dranken, chips en snoepen? Reeds dank!
 
Enig middel om op geautomatiseerde wijze ook de uitgaande voorraad, c.q. verkopen daarbij te betrekken ? kassa-systeem ?
Als dat niet zo is, moet je dus elke keer de stock gaan hertellen en de aanwezige stock intikken - schiet niet veel voordeel meer over dan hé ...
 
Idd , maar we zijn klein, en hebben geen grote stock. Dus tellen is de boodschap, ideaal zou goede excel file die , automatisch eens we de getelde ingeven , uitrekent wat er nog blijft, en wat bijbesteld moet worden
 
Een soort voorraadbeheer dus ?

Ik denk dat ik zoiets ooit wel eens gemaakt heb maar ik ben op dit moment tijdelijk niet in de gelegeheid om te zoeken.
Als iemand anders verder kan helpen is dit beter, anders moeten we nog enkele weken wachten.
 
Ik weet niet of er budget is of niet? Indien er budget is zou ik voor Silvasoft gaan. Daar is er een module juist voor stock voor net geen 5€ per maand. Ik weet natuurlijk niet of de kas, dit bedrag kan trekken of niet. Ik weet dat er veel clubs zijn die eigenlijk geen centen hebben.
https://www.silvasoft.be/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan