Ik zou iets willen monitoren, een pagina op een website, maar als ik gewoon ne refresh doe, dan werkt dat niet, hij laad de oude gegevens nog in.
als ik ccleaner start dan doet hij het wel.
dus ik zou iets moeten hebben :
dat 1 : ccleaner.exe /auto uitvoert ( dan wist hij al mijn cookies enzo automatisch )
dan 2 : dat naar een webpagina gaat
dan 3 : na bv 10 sec. die pagina sluit ( dus volledig weg ( dus gene refresh ofzo )
dan 4 : en dan terug naar 1 gaat
is er zo een programma, dat een "afloop" geeft, dus telkens dezelfde regels herhaald ???
greetz
Ps , van basic talen enzo snap ik niks, ik had het in html geschreven, maar hij blijft in die refresh lus hangen, en update de pagina dus niet meer ( omdat ik explorer niet afsluit )
als ik ccleaner start dan doet hij het wel.
dus ik zou iets moeten hebben :
dat 1 : ccleaner.exe /auto uitvoert ( dan wist hij al mijn cookies enzo automatisch )
dan 2 : dat naar een webpagina gaat
dan 3 : na bv 10 sec. die pagina sluit ( dus volledig weg ( dus gene refresh ofzo )
dan 4 : en dan terug naar 1 gaat
is er zo een programma, dat een "afloop" geeft, dus telkens dezelfde regels herhaald ???
greetz
Ps , van basic talen enzo snap ik niks, ik had het in html geschreven, maar hij blijft in die refresh lus hangen, en update de pagina dus niet meer ( omdat ik explorer niet afsluit )