Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo kan ik startlsback zo van m,n pc verwijderen gebruik revo uninstaller.ik heb dat een paar weken geleden ook gedaan.maar toen moest ik m,n pc helemaal opnieuw instaleren.doe ik iets fout.heb per ongeluk weer startlsback op gezet .wilde eigenlijk start menu opzetten.

groetjes theeke
 
startlsback

startlsback

Lijkt mij geen goede software als dit niet te verwijderen is zonder een nieuwe besturing er op te zetten.

Probeer het eens via een systeemherstel naar een datum toen jouw startmenu programma er nog niet op stond.

Ik zou gewoon Classic Shell gebruiken. Simpel, maar werkt goed. Classic Shell - Start menu and other Windows enhancements
oke bedankt maar het is al weer even geleden zo,n 4 maanden .dus denk ik dat systeem niet meer gaat.maar mischien dat ik alles uit moet vinken bij startlsback.
gr theeke
 
vraagje aan theeke1...het betreft hier toch niet te gaan om een gedownloade Windows 8 waar dat dus de startlsback 1.6.2 al in voorzien was !
want in dat geval is het niet mogelijk om startlsback 1.6.2 te verwijderen aangezien deze ook mee vermeld staat in de .xml
 
eerst dien je er voor te zorgen dat via taakbeheer startisback volledig afgesloten is ...
daarna ga je deze verwijderen via programma's en onderdelen en niet met revo !

installeer zoals Lana al vermelde Classic shell (deze is beter in gebruik )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan