Sedert april-mei heb ik reeds 3 b-box3 gehad bij Proximus de laatste sedert zaterdag is een Technicolor de 2 vorige waren Sagem
vrij vlug(nu na 2 dagen) wordt de internetverbinding verbroken,wanneer ik deze via probleemoplossen herstel is de foutmelding "standaard gateway" niet beschikbaar
nochtans ziet de PC de gateway wel als de onderbreking zich voordoet en voor het herstel.
de specialisten van Proximus hebben gedurende 6 weken elke door mij gemelde onderbreking bekeken en zij zien geen fout op dat ogenblik op de lijn
de laatste technicus beweert dat mijn PC zou besmet zijn met een of ander virus dat de verbinding verbreekt.
tijdens de onderbreking blijven alle lampjes op de modem branden.
wie weet een oplossing?Ik ben die miserie beu als koude pap.
vrij vlug(nu na 2 dagen) wordt de internetverbinding verbroken,wanneer ik deze via probleemoplossen herstel is de foutmelding "standaard gateway" niet beschikbaar
nochtans ziet de PC de gateway wel als de onderbreking zich voordoet en voor het herstel.
de specialisten van Proximus hebben gedurende 6 weken elke door mij gemelde onderbreking bekeken en zij zien geen fout op dat ogenblik op de lijn
de laatste technicus beweert dat mijn PC zou besmet zijn met een of ander virus dat de verbinding verbreekt.
tijdens de onderbreking blijven alle lampjes op de modem branden.
wie weet een oplossing?Ik ben die miserie beu als koude pap.