SSD Fresh [Deleted]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Na klachten over de werking van dit programma werd de download verwijderd.
De opmerkingen en hints voor betere alternatieven blijven staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Samsung heeft zijn eigen 'Toolbox' , Crucial, de 'grootte merken' .... hebben hun eigen 'Toolbox', wat is dan nog meerwaarde van SSD Fresh?
 
Samsung heeft een progje dat ongeveer 52.500kb is en voor zover ik weet niet in het Nederlands. De enige optimalisatie is als ik me niet vergis het trimmen.

SSD Fresh is 3.300kb en is in het Nederlands en heeft meerdere optimalisatie mogelijkheden. En het werkt voor alle merken SSD

Overige SSD merken heb ik me nooit in verdiept.
 
Samsung heeft een progje dat ongeveer 52.500kb is en voor zover ik weet niet in het Nederlands. De enige optimalisatie is als ik me niet vergis het trimmen.

SSD Fresh is 3.300kb en is in het Nederlands en heeft meerdere optimalisatie mogelijkheden. En het werkt voor alle merken SSD

Overige SSD merken heb ik me nooit in verdiept.
Het optimaliseren werkt nog eens super snel ook. Heb het gebruikt op mijn Medion laptop met een Kingston A400 SSD erin. Eerst haf hij aan dat mijn SSD heel erg slecht was geconfigureerd, heb dan het progje zijn ding laten doen automatisch en na een seconde of 2, meer was het zeker niet, was het al gefixt. Hij werkt naar mijn gevoel ook wel echt net iets sneller als voor dat het progje zijn ding gedaan had en ik was al dik tevreden over de snelheidswinst tegenover een gewone HDD.
 
Er is een nieuwe versie (2022.11.09) maar die brengt je in een loop: keer op keer wordt de nieuwe versie geïnstalleerd, gevolgd door de mededeling dat er een nieuwe versie is.
 
Er is een nieuwe versie (2022.11.09) maar die brengt je in een loop: keer op keer wordt de nieuwe versie geïnstalleerd, gevolgd door de mededeling dat er een nieuwe versie is.
Bedankt voor de waarschuwing : we slaan deze versie hier dan maar even over.
 
Wat bedoelt u precies, lange pier?

Ik zocht namelijk al naar een alternatief voor dit programma.
 
Als de beoordeling zo slecht is en blijft zullen we de download van dit programma maar verwijderen en het advies van Lange Pier overnemen : gebruik bij voorkeur het tool of de app die de fabrikant van je SSD zelf aanlevert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan