Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
hoi,
Is er ergens een handleiding om spotnet in te vullen?
Blijkbaar lukt het niet om in te vullen, het blokje: "verbinden" blijft uitgeschakeld staan.
 
het zou geen verschil moeten uitmaken of dit nu getypt of geplakt word ...wellicht heeft men een configuratie foutje gemaakt bij het ingeven van de door pctuts meegedeelde gegevens ...
*men dient de geavanceerd instellingen te selecteren en vervolgen in het bovenste venster " anders" in te geven ..
in het volgende venster bij provider geeft men dan de vermelding in naar de powernews news server ...
je kiest voor maximaal 3 verbindingen
je geeft het door pctuts megedeelde inlog naam in en het daarbijhorende wachtwoord ...
en je klikt dan vervolgens op verbinden ...

Ashampoo_Snap_2016.02.13_18h46m27s_002_.png
 
wel gaat niet...

Kijk, ik heb de gegevens gebruikt die ik had van de pagina "10 jaar pctuts"
Wat ik ook deed, het ging niet om te verbinden....tot.... ik de "3" veranderde in "auto", dan kreeg ik wél de knop: verbinden.
Eens op usenet zelf, kan ik niks doen want de database kan zich niet updaten.
ebx9r9p2usu.jpg
 
er zijn dus momenteel teveel gebruikers met dit account op spotnet ingelogt ...daarom dat je nu fout 482 te zien krijgt ..
het usenet account meegedeeld hier op pctuts is dus een gedeeld account onder al de vip leden en ja het kan dan gebeuren dat je het dan op een latere tijdstip dient te proberen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan