Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik heb een probleem wat ik al eerder gehad heb en toen heb ik ook van iemand de oplossing ontvangen maar die ik weet nu niet meer (het heeft te maken dat ik ergens diep in mijn gegevens iets moest veranderen, dacht ik)

Als ik iets download van Spotnet
en dit sla ik op onder mijn download map dan staat het er ook
maar als ik dan in spotnet onder de kop "download" dit gedownloade verwijder
is het ook verwijderd van mijn opslagmap

kan iemand mij helpen
bij voorbaat mijn dank

groeten Jan
 
Zo sla ik het zelf nooit op, dus moet ik het antwoord schuldig blijven.

Ik doe het zo:
Onder bewerken bij downloadknop heb ik NZB openen aangevinkt staan. Hierna start GrabbIt en dit programma zet de downloaden in de aangeven map.
 
Als u door middel van een programma (spotnet) iets laat downloaden en opslaan in een bepaalde map (downloads) en als u dan door middel van datzelfde programma die download terug laat verwijderen, dan is het toch normaal dat die download weg is uit die map... of niet soms?
Waarom wilt u die download terug verwijderen???? Als die download niet mag blijven staan in die map (downloads) kunt u die download toch knippen en verplaatsen naar een andere map.
 
Als u door middel van een programma (spotnet) iets laat downloaden en opslaan in een bepaalde map (downloads) en als u dan door middel van datzelfde programma die download terug laat verwijderen, dan is het toch normaal dat die download weg is uit die map... of niet soms?
Waarom wilt u die download terug verwijderen???? Als die download niet mag blijven staan in die map (downloads) kunt u die download toch knippen en verplaatsen naar een andere map.

ik verwijder de download uit de lijst van downloads van spotnet bedoel ik
en dan verdwijnt ie ook uit de map die ik aangegeven heb als downloadmap
maar ik heb het probleem al opgelost
 
ga naar de map Program Data
naar Spotnet
naar settings
settings openen met kladblok
onderaan staat
Remove downloads< true
treu deleten en overtypen naar false
opslaan
en het probleem is opgelost
dit heeft iemand van Spotnet mij eerder geleerd (heb het weer terug gevonden )
dus alle dank gaat naar Arry (geloof ik dat het was)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan