Audio Spotify

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb een klein probleempje, als ik in spotify op mij pc een album laat spelen en het is ten einde, en ik selecteer een ander album dan en klik op spelen dan zie je wel dat het
tijdslijntje voorgaat maar de klank is er niet.
Ik moet dan even Spotify sluiten, terug opstarten en dan gaat het weer.

Mijn vraag als ik mijn spotify verwjider en me aanlog met mijn zelfde account ben ik dan al mijn muziek kwijt, want er staan zo'n 6000 nummers manueel toegevoegd via shazam en ongeveer een 100 albums in mijn playlist.

thanks

ed
 
over die 2de vraag als je met een andere apparaat aanmeld zoals smartphone zie je die 6000 Nummers dan ook . als je die daar ook zie wand dan zal je die niet kwijt zijn denk ik kijk ook. Kijk ook eens uw instellingen na ,wat betref dat geluid

1719091574713.png
 
Laatst bewerkt:
ik heb spotify verwijderd en terug geinstalleerd was geen een nummer kwijt maar mijn geluid komt niet terug als ik een song op pauze zet en iets anders ga doen en hem dan terug doe spelen, ik moet hem altijd afsluiten en terug opstarten, leuk hoor
mijn geluid staat op max
 
kijk eens in instellingen >> systeem >> Geluid >> Volumemixer
wat er standaard als luidsprekers staat ingesteld bij spotify !!!!opgelet spotify moet dan wel open staat als je dit nakijkt en instelt !!!
meestal staat er gewoon standaardinstellingen ingesteld

1719499293103.png
 
kijk eens in instellingen >> systeem >> Geluid >> Volumemixer
wat er standaard als luidsprekers staat ingesteld bij spotify !!!!opgelet spotify moet dan wel open staat als je dit nakijkt en instelt !!!
meestal staat er gewoon standaardinstellingen ingesteld

Bekijk bijlage 255172
1719517569989.png

hij stond bij uitvoerapparaat op standaardinstelling
even testen nu, het is weldegelijk op mijn pc het probleem niet op de app hoor
 
kijk eens in instellingen >> systeem >> Geluid >> Volumemixer
wat er standaard als luidsprekers staat ingesteld bij spotify !!!!opgelet spotify moet dan wel open staat als je dit nakijkt en instelt !!!
meestal staat er gewoon standaardinstellingen ingesteld

Bekijk bijlage 255172
1719520582399.png

als ik spotify afspeel komt er bij instellingen en geluid een tweede afbeelding van de app erbij, op wat moet de onderste staan ook op luidsprekers?
 
als ik na een pauze op de onderste app bij uitvoerapparaat het op luidsprekers (Realtek) zet speelt hij terug.
Druk ik terug op spelen dan krijg ik weer geen geluid, dan zet ik het op standaard en dan heb ik terug geluid.

Heeft dit iets te maken met een update?

Wie weet raad??
 
nee het werkt niet meer, als ik dus geen geluid krijg na de pauze moet ik het terug van de Realtek verzetten naar standaard en dan krijg ik weer muziek
op het web heb ik geen problemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan