Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste 2 maanden staan er elke dag tussen de 50 en 90 spammails in mijn inbox. Verwijderen of uitschrijven heeft geen zin. De afzender verandert telkens van mailadres.
Wat kan ik hier aan doen. Bellen naar telenet helpt niet. Ze zijn ervan op de hoogte maar hebben geen oplossing. Het enige wat zij voorstellen is dat ik en mijn echtgenote ons mailadres wijzigen.

Wie kan mij helpen?
 
Sommige mail-clients (mail-hulp-programma's) hebben een knop 'Ongewenste mail' en dan kan je nog kiezen of het op naam gebeurd of op provider. Tenzij ze alle negentig van mailadres veranderen helpt dat en dan kan je af en toe de ganse map 'Ongewenste mail' ineens wissen.
 
Had daar onlangs ook serieus last van. Hubo, Ici Paris, .... allemaal fake uiteraard. Heb de mailheaders even bestudeerd en merkte dat die onderweg al gemarkeerd waren met een SPAM stempel. Kwestie van die eruit te filteren dus.

Toegepaste methode;
- Open Telenet webmail.
- Ga naar Instellingen.
- Ga naar E-mail regels.
- Nieuwe regel.
- Regelnaam "Custom spam filter" (vrij te kiezen)
- Eerste veld : Koptekst men naam selecteren
- Tweede veld : X-TN-Spam invullen
- Derde veld : bevat selecteren
- Vierde veld : YES invullen

Voer volgende handelingen uit:
Naar map verplaatsen -> Spam

Klik OK.

En dan de filter uitvoeren op je inbox. Kijk ook regelmatig je Spam folder na. Je zal zien dat deze redelijk perfect filtert nu.
 
DDragon80 heeft gesproken ...

DDragon80 heeft gesproken ...

59b6e4745a9d0-Telenet_Webmail_Rule_Block_Spam.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan