Sony camcorder hdr-hc9 meldt zich niet op de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik onlangs een nieuwe pc 64 bits kocht met os win 7 premium home, cpu type 4x 3400 mhz, systeeemgeheugen 8100 mb, meldt mijn camcorder sony hdr-hc7 zich niet meer waardoor ik geen videobeelden meer kan capturen (inhalen). De aansluiting van de camcorder gebeurt op de firewire of ieee 1394 poort. Voor het inhalen van de videobeelden gebruikte ik ScenalyzerLife. Weet iemand hiervan de oorzaak en kan me iemand helpen zodanig dat ik m'n hobby van videofilmpjes maken terug kan hernemen aub!?
Met veel dank.
 
eerder heeft deze dus wel gewerkt op een andere windows veronderstel ik dan ...

wat jij kunt proberen is om de software te installeren als admin ...dus rechtsklik op de setup.exe en uitvoeren als administrator kiezen ..
vervolgens rechtsklik op de snelkoppeling en je pas de compatibiliteitsmodus aan naar XP sp3
 
het maakt niets uit dat je software 32 bits is ook al gebruik je dus een 64 bits besturingssysteem...
immers word de 32 bits software in de program files x86 geinstalleerd ( x86 staat voor de 32 bits )

er moet normaal gezien een cd Rom bij geleverd zijn met de Sony Camcorder deze dien je dan ook te installeren .. (Picture Motion Browser)

download handleiding Sony camcorder hdr-hc9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan