Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand een sofware samen stelling
waaronder cd dvd branden software en andere programmas

ivm met software die teveel op elkaar lijken , dubbelop noem ik dat

laat ff horen
 
je vraagt eigenlijk naar een verzamel cd waarop dus brand software aanwezig is als ook software om muziek te bewerken als ook dat er software aanwezig is om word en text bestanden aan te maken of te bewerken als ook dat er photo bewerkings software aanwezig is en dit liefst dan ook gratis...ben ik iets vergeten !

*via " spotnet " werd eerder wel zo een verzamel cd beschikbaar gesteld dacht ik ...maar of je deze zo ook langs het internet kunt vast krijgen !
 
Hoi

Inderdaad neem een kijkje op Spotnet of Newzbin.
Zoek daar naar WPI DVD dat zijn verzamelingen van programma's. Zeer regelmatig brengen ze nieuwe versie uit!

Suc6

Ashampoo_Snap_2015.05.01_16h50m02s_001_.jpg
 
Oeps, een programma voor alles. Zoiets bestaat niet.

Een audioprogramma is om audio te bewerken.
Een Office pakket is voor kantoor werkzaamheden. ( tekstverwerker , spreadsheet )
Een fotobewerkingsprogramma is om foto's te bewerken
Een videobewerkingsprogramma is om video's te bewerken, soms is de mogelijkheid aanwezig om een video meteen te branden.
Branden doe je met een brandprogramma
 
Oeps, een programma voor alles. Zoiets bestaat niet.

Een audioprogramma is om audio te bewerken.
Een Office pakket is voor kantoor werkzaamheden. ( tekstverwerker , spreadsheet )
Een fotobewerkingsprogramma is om foto's te bewerken
Een videobewerkingsprogramma is om video's te bewerken, soms is de mogelijkheid aanwezig om een video meteen te branden.
Branden doe je met een brandprogramma

Ben ik zo een slechte verstaander? Met deze tekst:
"heeft iemand een sofware samen stelling waaronder cd dvd branden software en andere programmas"
Dat ik bovenstaande moet verstaan?
 
ik denk dat jij Mik ergens verkeerd afgeslagen ben ....
de reactie van Lana is denkelijk eerder bedoeld op de post #4 van mij omdat denkelijk ook Lana de openingsvraag van Djtoetta verkeerd verstaan had .
 
ik denk dat jij Mik ergens verkeerd afgeslagen ben ....
de reactie van Lana is denkelijk eerder bedoeld op de post #4 van mij omdat denkelijk ook Lana de openingsvraag van Djtoetta verkeerd verstaan had .

Neen, neen, ik heb het over de vraagstelling van TS. Met die vraagstelling moet ik raden. Waarom geen duidelijke vraag?
 
zelf vind ik er niets verkeerds aan behalve dan de laatste zin en ik citeer " ivm met software die teveel op elkaar lijken , dubbelop noem ik dat"
hou er rekening mee dat niet iedereen een hoogbegaafde wiskunde leraar is of een taalkundige ..soms dient er inderdaad wel een verduideling gevraagd te worden wat men nu juist bedoelde ...maar in dit geval is de vraag : ""heeft iemand een software samen stelling waaronder cd /dvd branden software en andere programma's "" met een paar schrijf foutjes voor mij wel duidelijk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan