Software verwijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij helpen zit serius in de knoei, weet het niet meer.

Ashampoo_Snap_2015.07.12_11h59m11s_003_.png Ashampoo_Snap_2015.07.12_11h57m48s_001_.png Ashampoo_Snap_2015.07.12_11h58m16s_002_.png
 
gaat het hier eerder om optimalisatie software waar dat deze 2 modules aanwezig zijn ...omdat het telkens over dezelfde foutmelding gaat ...?
met name " rtl120.bpl " ik vermoed dat jij dan ook Tune-Up Utilities gebruikt ...!
als mijn vermoeden juist is dan kun je de Tune-Up Utilities best verwijderen ....is het zo dat je deze heb aangekocht herstel je deze door de setup.exe van deze Tune-Up Utilities terug op te starten en om vervolgens herstellen te kiezen .
 
je vermeld dat je een beginnende pc gebruiker zijt ... w.d.z. dat je deze pas aangekocht heb ...
indien zo dan was de Tune-Up Utilities er standaard meegeleverd als proefversie en zou je deze in de lijst van geinstalleerde software vermeld moeten zien staan ...
er van uit gaande dat je de Windows 8.1 gebruikt druk je de Windows toets in +X en kies je configuratiescherm ..
kies weergave " grote pictogrammen "
klik verder op " programma's en onderdelen " en controleer hier of de Tune-Up Utilities hier vermeld staat ..
indien zo ga je deze verwijderen ...omdat het hier waarschijnlijk om een proefversie gaat die voorbij is .
 
Probeer het dan eens met Revo.
Kijk met Revo ook in Autorun beheer en schakel hier Iobit Advanced SystemCare uit. ( vinkje weg halen )
Start de pc opnieuw op en probeer het programma nu te verwijderen met Revo

Ik zal het kleine programma er als bijlage bij doen. Eerst uitpakken en daarna installeren. Het programma is volledig in het Nederlands.
 

Bijlagen

  • revosetup.rar
    2.5 MB · Weergaven: 107
Probeer het dan eens met Revo.
Kijk met Revo ook in Autorun beheer en schakel hier Iobit Advanced SystemCare uit. ( vinkje weg halen )
Start de pc opnieuw op en probeer het programma nu te verwijderen met Revo

Ik zal het kleine programma er als bijlage bij doen. Eerst uitpakken en daarna installeren. Het programma is volledig in het Nederlands.

Ik ben al ver geraakt, maar heb in het begin wat rest bestandjes over het hoofd gezien omdat ik het nog niet goed kende!
Kan ik die nog terugvinden?
Bedankt al voor de vele raad die ik van jullie kreeg.
 
Wanner krijg je de meldingen zoals in de topicstart ?

Is dit tijdens het booten of als je een bepaald programma probeert te verwijderen. Om welk programma gaat het dan ?

Heb je al geprobeerd om het bewuste programma opnieuw te installeren en daarna nogmaals te verwijderen ? Je kunt hiervoor ook Revo gebruiken i.p.v. het originele uninstall programma van de software.
 
Wanner krijg je de meldingen zoals in de topicstart ?

Is dit tijdens het booten of als je een bepaald programma probeert te verwijderen. Om welk programma gaat het dan ?

Heb je al geprobeerd om het bewuste programma opnieuw te installeren en daarna nogmaals te verwijderen ? Je kunt hiervoor ook Revo gebruiken i.p.v. het originele uninstall programma van de software.
Het is opgelost ondertussen.
Nu ben ik nog aan het uitzoeken om draadloos te printen.;)(y)
 
Dat verschilt per printer.
Soms moet je de instellingen maken in het menu in het display van de printer en soms moet je via een netwerkkabel inloggen via een ip adres van de printer en dan de instellingen maken.
Dit zal ergens in de manual moeten staan. Je zal eerst moeten weten welke wachtwoord beveiliging in de router staat ingesteld. Dezelfde beveiliging zal je in de printer in moeten stellen.
Meestal is dit WPA /WPA2 PSK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan